Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Scopett

hur stiger man i graderna

Rekommendera Poster

jag tror jag börjar fatta nu men är någon som sett denn tappade tråden

/sp

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Skrattande Jo här i dösnack finns inte bara tappade trådar, utan en hel del förtappade också Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Att det heter Dösnack är väl för att den sortens snack ska finnas under just den rubriken. Skulle ju bli miljoner trådar om varje svar eller antydan till kluvenhet i vissa frågor uppstod.

Nu funkar det men om någon ville svara med lite variation så fick denne lägga upp nya trådar och då blev det nog rörig. Man kan ju helt enkelt hoppa över sånt som är ointresannt i trådarna, eller mala på och Dösnack är ju ett ämne där man kan bygga upp sina revär och streck. Bättre att det snurrar runt riktigt här än att man far omkring och svarar i andra trådar på frågor som man inte har en aning om.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du har så rätt, har aldrig läst nåt så lågt i hela mitt liv! men mitt förra inlägg var skrivet innan 7anne drog igång rasist/nazisttråden, så frågan kvarstår välOskyldig

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja ditt tänk och fattningsförmåga går ju i samma takt som din båt, därför behöver man ju inte bry sej. Är ju dessutom lönlöst att försöka få dej att begripa då du bara får känna på svallet från oss andra......

Edit: Tack för tipset Sativa...

Edit2: Westfjord, är inte personliga påhopp emot reglerna???... Trode du var en riktig paragrafryttare/moraltant... Det är väl under din standard att göra sådana omotiverade och osakliga påhopp... I synnerhet då vi var överens i förra tråden...

Edit3: Du kan inte ha läst mycket, välkommen in i verkligheten, eller du lever kanske helst i din egen...?


Senast ändrad av 7anne | 20 september 2008 | 23:24



Senast ändrad av 7anne | 20 september 2008 | 23:27



Senast ändrad av 7anne | 20 september 2008 | 23:29

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du är ju inte frisk, såg ditt svar i en annan tråd... Snacka om att vara splittrad...

Det borde vara väre än det du läste från mej där jag gång på gång påpekade min poäng med inlägget, jag kritiserade den svenska hanteringen av problemet...

Här är tråden: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=250246

Och här är inlägget du svarar på:

Westfjord26 (Hedersmedlem)
Antal inlägg: 1828
Medlem: 2006-11-23
Status: Offline

Klicka
Visas
Skicka


arrowdown.gifTill senaste inlägget

pen_icon.gifSvara citat_brygg.gifCitera report_icon.gifRapportera Skrivet: 13 september 2008 | 10:08
orven skrev:
Välkommen till verkligheten och för denna verklighet står våra politiker. Dom är slappa och avtrubbade. Politiker saknar empati och skiter i allt och alla andra, bara dom har det bra och detta finns att ta del av på alla områden.
Den sjuke Svensken som har jobbat och betalt skatt i alla år blir plötsligt sjuk efter 40 år. Vad händer... jo han blir också sparkad och slagen av politikrarna som innerst inne hoppas att den snart uttjänte slaven ska avlida.
Varför importera en massa kriminella människor och skita i den inhemska befolkningen?
Skicka hem alla som inte sköter sig och ta ifrån dom medborgarskapet. Om det är någon som vill opponera sig mot detta förslaget, så bör vederbörande läsa artikeln en gång till.
Mvh/Orven som strax ska gå och köpa en tidning av en trevlig typ från Arabländerna.

Senast ändrad av orven | 12 september 2008 | 09:02

Westfjord 26 skrev:

Har svårt att säga emot dig, men vad fan skall vi göra åt skiten? landet håller ju på att bli totalt laglöst!

 

 

På ren svenska, håll käften i fortsättningen om du inte har ngt vettigt att tillföra och kritisera för fan inte mej med bakgrund på svaret du gav i bif, inlägg...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Så Scopett , å det här är det andra sättet Skrattande Välkommen hit iaf displaysmiley.php?show=430

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänk att sp fick sitt svar redan i första svaret, och nu är det 39 inlägg med de sista inläggen med en massa skit och påhopp.

 

//Peter

ps. ett till poäng

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Jorå, här ligger allt på ett o samma plan Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Ja det tar inte så stor kraft, sedan att det blir skärmytslingar ibland löser sig oftast mad tiden. Man får inte ta det så hårt utan försöka se mellan fingrarna. Det går inte att fostra i ett forum och alla är inte lika. Vi som finns här är oftast samma personer med mer eller mindre båtintresse, det är väl det som förenar oss förutom de miljöförstörande motordårarna Skrattande. Nej utan vi andra, oss som vinden smeker sakta och som ger en behagliga upplevelser både till havs och i trånga sund. Oss. Vi som har hörseln till att njuta av fågelkvitter och sång istället för v8- bröl, smattrande 2-taktare och skrikiga kärringar. Oss. Sedan att det finns vissa i vår kategori som halkat över och har dessa illaluktande småmotorer på sina gummibåtar, då oftast till ouppfostrade småglin som i verkligheten är ligister med ett språk som ingen förstår. De, de som inte tänker på vad dom lämnar efter sig eller bryr sig om andra. Så för att göra en historia kort, vi som visserligen har stödsegel men ändå tar fram årorna vid behov. Oss. Vi, som tänker lite längre och sedan rymmer landet på vintern i en halvfull DC 8 som landar mjukt på annan ort där man verkligen får vara sig själv.

Anser du att du är nöjd med svaren eller vill du ha mer? Isf kan man markera tråden som löst. Flört

/D-L



Senast ändrad av Donna-Lee | 27 september 2008 | 14:57

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen

Ja det kanske man får göra. Skrattande Börja om från gå, eller ta tre steg tillbaka. Har sluppit stå över än så länge. Men får väl gå i fängelse, gå direkt i fängelse Skrikandes Och nägon återbäring har jag aldrig fått, bara kostnader. Hatar elverket och norrmalmstorg. Västerlånggatan? Vadå, gå baklänges till väster.. äh. Tacka vet jag Fia Flört

? Skrattande hehe

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen

Javisstja, Rut var det. Har ni igång historien fortfarande i garderoben?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Där är allt igång, och på gång, det är ett trevligt ställe att vara på...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen

Jasså Gråter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Madrassen

Jag har tre nick där. Nej fyra Skrattande Hur många är ni? haha. Inloggade?
Nej skojade Skrattande.  
Saknar er iaf.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det kan ju vara så att det räkneverket är verkligheten o inte som här, gånger 100.

Tycker du det är trevligt o gemytligt här ???

hahaha.... Ja, men det beror väl på att du inte är nykter... Skrattande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...