Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Sushie

Gasolgrill för båt?

Rekommendera Poster

Hej,

jag är nybliven båtägare. Jag såg en segelbåt som hade en liten gasolgrill monterad på pulpeten i aktern och undrar om någon vet var man kan få tag på en sån. Det såg så smidigt ut!

 

mvh

Susie

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sea&Sea säljer den, den är av fabrikat Magma

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Prislista Magma grillar
http://www.magmagrill.se/html/body_prislista.html
om sea sea säljer dom billigare så är det ju bra.
Men jag tycker det var dyra saker, måste ju finnas billigare. Jag
tänkte på bordsgrill, en sådan torde inte vara alltför dyr och skulle ju enkelt kunna byggas om. Sedan var jag inne på smartson fritid och hittade den här.

Baby Q
En liten gasolgrill från Weber som är lagom för stranden, campingen eller båten. Modellen är uppbyggd på en brännare i rostfritt stål som justeras med ett steglöst reglage. Grillytan är på 43x32 cm och har en effekt på 2,64 kW. Utdragbar droppform förenklar rengörning. Det går att köpa till en vagn med hjul om du vill grilla stående. Transportväska med draghjul är ett tillbehör som gör det lättare att transportera grillen. Mått: 70x36x41 cm. Finns hos Järnia och Bauhaus. Pris c:a 2000:-

post-10002836-1394235515,1689_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Magma grillar är helt suveräna. Det är det första tillbehör jag köper till en båt. Jag är inne på min tredje grill (båt med grill). Dyra kanske men värda varje krona. Då tar jag hellre en enklare GPS bara jag får min Magma grill.

Johan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Susie ! kolla på www.eldovatten.se eller kolla på Campinggaz har en grill som kallas Partygrillen, har en sådan skjälv och har bara rekomendera kostar 600kr inkl gas för 6tim grillning. tar pyttelite plats och kan även användas för kokning. Köpte min på GGM i Göteborg.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej vi har en Magmagrill helt i rostfritt med fäste till pulpit,tuben monterad under ett snyggt överdrag har suttit monterad hela säsongen, lätt att rengöra, rekomenderar den starkt.

MVH

Magnus

post-10000874-1394235674,1543_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...