Jump to content
Friday 21 June 2024
Sign in to follow this  
Nyborjare

Rolig (bild) annons på blocket

Recommended Posts

Man säljer vad då ?? jo om man tittar efter ser man ju faktiskt en D55 i vänstra hörnet :)

Märkligt ? är det ssåå jobbigt att ta en ny bild på båten när den skall säljas ? då tänker ialla fall jag att det har varit minst lika jobbigt att sköta den på rätt sätt Rynkar

http://www.blocket.se/vi/16532498.htm?ca=23_11_s

Ja det var ju märkligt.

Killen kanske ska sälja av allt han har och orkade bara ta en bild.

/df90

Riktigt kul faktiskt! Han skriver ju att han skickar ju mer biler om man ringer. Låt mig gissa. En bild på alla båtar i hamnen där hans båt är nånstans i virrvarret. Haha

Guest

Tycker nog abal-badanke  ägaren i stockhom fortfarande tar priset på bilden hur rymmlig båten var invändigt hade han bild från estlandsbåten dansgolv

Senast ändrad av nikitalord | 26 maj 2008 | 07:37

He he, ja det måste ju vara en riktig proffsfotograf som tagit den bilden. Man får ju så att säga uppfattningen om att ALLT är viktigare på den bilden än själva båten...

Även texten är väl lite halvlustig? Körd i 15 min Sedan tröttnade tydligen första ägaren...

Vilka vibbar får man då? Hade nog hellre skrivit knappt använd, säljes pga tidsbrist eller liknande....

Men, det är ju jag det...

Förmodligen ska han väl sälja bilen, husvagnen, släpet och jordhögen också! Alltså ganska praktiskt att ta en bild för allt ihop! :) Tänk själv hur mycket tid han sparar samt att han slipper hålla på med massa olika bilder när han skall sätta in annonserna!