Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
boyen

sugen på bra mat på sjön!

Rekommendera Poster

Hej!

Båtsäsongen börjar närma sig med stormsteg. jag har bara en liten 435 så jag undrar om det är någon som har tips om vilken kök/grill som är bäst för att koka potatis grilla kött a mm ni vet. Så ett litet smidigt kök som inte kostar allt för mycket. Det finns säkert massor med inlägg om det här men en då.

hoppas alltid på bra svar. Tack på förhand 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Ok då, ett triangia kök kanske Flört

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Använder själv ett spritkök som är lätt att stuva undan och sedan har jag antingen med mig någon engånggrill, grillkol eller ved om jag ska grilla.. Har en kompis som alltid drar med sig sitt lilla gasolkök om han följer med ut.. fungerar det också med en liten gasolflaska.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag använder biltemas gasolkök, gaspatronerna har sama size som en sprayburk, går att koka potatis ungeför 2 ggr på en tub.

sen så har jag en liten rostfri grill som ser ut som ett rör(liggandes), använd halva, eller helakan vara biltema det med, inte dyra saker alls!

H/ DAvid

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Detta är en biltema grej, har hört att den är bra!

post-17161-1394235446,0322_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jo, det är den, lite vindkänslig men det brukar gå att rigga upp väskan till köket som vindskydd. h david

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej

Jag har varit inne och kollat lite på olika modeller blandannat biltemas och fastnade för den men om den var svår att få igång ner det blåser så jag får se. kanske ett triangia

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...