Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Majolica

Jag vill se fler hemsidor!

Rekommendera Poster

Ja alla e jätte välkommna in på vår hemsida www.olgaflyter.se och skriva några rader i forumet \<ahttp://www.maringuiden.se/js/tiny_mce_209/plugins/emotions/images/smiley-laughing.gif\ border=\0\ alt=\Laughing\ title=\Laughing\ />

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kanske pinsamt att nämna min sida (är under uppbyggnad)... men det ska komma mer info m.m.

www.adec700.se

 

Håller på att lära mig att göra hemsida så det tar lite tid ibland med uppdateringarna.

 

//Elfanomad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

vilka fina hemsidor och bilder! man blir ju inte mindre sugen på att sätta igång när man ser detta!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

gillar er sida. Speciellt eftersom jag håller på att gå igenom min Albin 25 OLAVA II . Köptes i januari, så håller på att renovera allt i behov. dock inte lika stort projekt som erat.

 

Men håller med trådstartaren. mer privata hemsidor åt folket

 

 

Mvh

Stefan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

här får du till min om Myra båtar och om vår MYRA 23 a

Håll till godo www.myraboats.tk

 

 

Senast ändrad av Marrexxx | 29 februari 2008 | 21:16

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här kommer en länk till simons sida där han bla. renoverar en Exotic 28. Han har även andra projekt på gång bl.a. marinkonvertering av Volvos dieselmotor D 5. www.familjenlundell.se
Om du vill se renoveringen av min Jula Torö HT 50 så är det bara att kolla i mitt fotoalbum. 
 
/Luddelurr 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

här är min stora renovering ! , ett jobb med en DELTA 17DC förr förra hösten blev klar i sommras, ´ det har varit en inombordare innan men killen innan ville byta till utombordare så vi köpte den knappt halvt färdig med en MERCURY 175HK och i sommras gick det riktigt gött, så har lagt ner 200-300 timmar på den, iochmed att den stått på land i 7 år när vi köpte den, där ser man hur fort han jobbade ;) ,  men just nu håller jag på och sätta in en Johnson 120TL VRO i den, hoppas det ska bli mer bränsle snålare ;), aja kika in och kolla lite , finns c:a 100-200 bilder...

 

http://www.wilhelmelofsson.pixbox.se - länken till bilderna!

 

wilhelmelofsson@hotmail.com för frågor m.m, 

 

Mvh: Wilhelm Elofsson

 

Senast ändrad av boatnisse | 01 mars 2008 | 13:22

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja jag undrar om jag e blind för jag hittar inte länken till din hemsida \Embarassed\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Redigerat! , fanken jag la in länken där  men sen när jag kladdat och skrivit måste den ha försvunnit :o aja nu är den på plats!  wilhelmelofsson.pixbox.se är det

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Utbult. 
jätte fin sida, men du får nog jobba lite med kodningen, Det ser väldigt messy ut i frefox och opera.

 

Senast ändrad av Marrexxx | 01 mars 2008 | 22:04

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hehe tackar! , skönt att man får lite beröm för dom antal 100 timmarna, som man slitit,det mesta var nog lackeringen som tog tid, det är nämnligen billack på båt , och kappell  *puh*

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla båtnytts sida, där ska bilder och info finnas om ett restaurerings/renoveringsprojekt  vi  (Marina  Läroverket  MT-2 i sammarbete med bla Båtnytt) håller på med. En Flipper 470GT -79 med Jhonson 70hp samt en Minette segelbåt på Allt För Sjön (C hallen). Mao vi har endast 10 dagar på oss. Från totalt utriven till skjysst skick (går även att köpa dem genom budgivning).
 
Vet inte om någonting är uppe än (har inte kollat) men det skall enligt uppgift vara det och skall gå att följa från nätet.
//Johannes 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Byt ut


position:relative;

 

mot

 

float:left;

 

i din CSS så kan även FF besökare se vad du har gjort med båten.

 

mvh / Plarsa

Fet bra länk :-) http://ockelbo.plars.org 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min sida finns numera på ny adress. Vi renoverade en Marieholms Canberra från 60-talet. 

 

Om ca 3 veckor drar vi igång med nästa renovering som också den kommer få en egen sida på samma adress. Denna gång en Selco 18 kabin.

 

http://rodemar.brfloke.se

 

/Micke

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hm, attans också!!! (visste faktiskt om det...)

 

Har en nykodad sida på gång! Testar den parallellt i både IE och FF. Någon gång i vår hoppas jag att den blir klar.

 

Senast ändrad av Utbult | 02 mars 2008 | 21:23

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grymt arbete ! du och din tjej o  vänner har gjort ett väldigt bra arbete, jag har ungefär gjort ett lika stort arbete, med en delta 17 dc som jag skrev ovan, checka gärna in där och kolla lite hur det ser ut! själv har jag inte direkt lagt nå arbete på bilder och så , det är många men alla är inte kommenterade och det är inte skrivet om allt som gjorts så sett är erat mycket bättre så än en gång bra jobbat! , jag har ju turen då som min pappa är billackerare, och har en av skaraborgs modernaste lackeringsbox, så det blir grymt bra kvalitet. haha nu skryter jag! ajsan bajsan wille... ,

 

http://www.wilhelmelofsson.pixbox.se

 

Mvh Wilhelm elofsson

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra jobb med båten, den blev riktigt läcker! Riktigt kul att se alla fina renoveringar folk gör, känns bra att dessa båtar räddas till eftervärlden. /Micke

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gör ett försök att väcka liv i tråden på nytt. Nu i vårtider är det kul att inspereras av alla hemsidor!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu får man ju allt lite dåligt samvete för att man inte lagt upp några bilder på mina projekteranden. Har ju bilder så det räcker och gott om serverutrymme så är la egentligen bara så att jag är lat.

 

Ska se om jag kan rycka upp mig och snickra till en sida med lite bilder nu framöver...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

ett verkligen fint objekt! , han måste kunna mycket den karln.... både med el och trä m.m!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Jag har uppdaterat vår Selco-sida nu efter påskhelgen. Vi har hunnit strippa båten inför omlackering, startat motorn, monterat av drevet och lite annat smått och gott.

 

Finns fler bilder och lite mer text.

 

http://rodemar.brfloke.se

 

/Micke

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tack, man blir så mycket gladare när man gjort något stort och jobbigt när man får beröm :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...