Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Nitro

Var någonstans på båtmässan finns mg?

Rekommendera Poster

Jag var inne på en snabbtitt på båtmässan fem timmar innan den öppnas för att se var mg:s monter fanns! Till slut hittade jag två vackra representanter som höll på att sätt upp montern i hörnet till sektion E.

 

 

När jag en kvart senare gick förbi monterbygget skulle dom flytta. Nu till en plats vid rulltrappen upp till andra plan. Hoppas man nu också kommer att hitta montern där, eller har dom åter flyttat. Av en händlelse fick jag även reda på att mg kommer att vara mobila under mässan. Detta i form av en halv båt. Men jag hoppas vi båtdårar ändå får oss en fast punkt att tjôta på. 

 

 

I övrigt såg det lika rörigt ut som det brukar ett par timmar innan öppnandet.vi ses/Nitro

 

 

ps det gick inte få in bilden på mg:s Lena och ?, sätter in den om ett par timmar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här fanns mg:s monter innan flytten. mvh/Nitro

post-9191-1394235328,8211_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kollar man i mässkatalogen så har ju TTG Sverige AB tre platser: B00:27, B00:25 och C01:09. Antar MG ska husera på iaf en av dessa platser.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp C01:9 är det i alla fall inte längre. mvh/Nitro

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kanske hade jag för stora förväntningar...... Var på mässan igår, lördag, tittade efter MG:s monter. Vad jag hittade: på ett litet hörn satt ett plakat på väggen, stod ett litet bord med broschyrer på, och första gången såg jag ryggtavlan av en tjej med maringuiden på ryggen, på väg därifrån. De andra två gångerna var det inte ens någon där.....

Jag hade förväntat mig något typ som bil-, foto- eller andra tidningar eller liknande har, några människor i en liiiiiite större monter som står och talar med folk om vad som är bra med just deras grej.

Är det här helt normalt eller var jag bara där helt fel dag?

 

Undrar mytyp.

 

Senast ändrad av mytyp | 03 februari 2008 | 21:11

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tisdag kl. 13:30
 
Hurra!  
 
Jag hittade mg:s monter där den fanns men sen inte fanns i hörnet till avd E. Nu börjar man känna igen sig. Vad sägs om denna bilden? mvh/Nitro 
 
 

post-9191-1394235336,8466_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej här kommer en liten bild på vår trampsegelbåt!

205129.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Å på den trampsegelbåten gör Ni reklam för Fendern...!

 

\Tongue

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Torsdag 7/2

 

Det var med glädje jag återsåg mg:s monter i hörnet till E sektionen, närmare bestämmt E009. Montern var precis så som vi/jag har lärt känna igen en mg monter. Den var bemammad, hade datorer och sittplatser samt båtdårar ifall man nu så kärleksfullt  får kalla sina båtfränder. Vad mer kan man önska sig. Ok, idag (läs fredag) vid 12-tiden blir det en happening vid montern. Då kommer bla Lamon och några till att tranformeras från cyberspays anonymitet till fysiska personer. Vi ses/Nitro

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...