Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
benny_b

paying crew

Rekommendera Poster


Nu funderar jag på om det finns någon som har tips på paying crew sidor man kan kolla om det finns någon som behöver besättnig...
 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag förutsätter att du då menar utomlands: Kolla med konsulatet i det land du är intresserad att jobba i. De har förteckningar över de företag som existerar i landet. Vet inte om de har på samtliga företag men de flesta skulle jag tro och eftersom det är poppis med just den här sortens förfrågningar i vissa länder som t.ex. Monaco m.fl. så är nog chansen stor att de kan ge dig bra tips eller kan slussa dig vidare. Lycka till!

 

 

 

 

Hälsningar:

Roddarn

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

Roddarn Hej !

Vet du vad Paying crew betyder. Tydligen inte, av ditt svar att dömma !

 

Senast ändrad av anemos | 29 oktober 2007 | 15:45

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst..Paying beytder betalande och crew betyder medlemmar, personal, besättning mm. beroende på sammanhang. Det finns nog rätt många som vill ha en betalande besättning, men det finns också företag och/eller rika privatpersoner som vill ha besättning som istället avlönas. Rätt vanligt i t.ex. medelhavsländerna. Jag var dessvärre väldigt otydlig i mitt svar att det var just det senare som mitt tips avsågs för att ge ytterligare någonting att kanske fundera på som ett alternativ till den mer vanliga Paying Crew. Trodde att man kunde lista ut det men jag trodde tydligen för mycket.

 

 

 

 

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Suck att du orkar !!! Du svarar ju rakt ut i luften utan att veta vad du talar om.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...