Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
CaptainH

Scandinavian Boat show

Rekommendera Poster

Hej maringuiden!

 

Nu när ni fått nya ägare som äger i princip alla båttidningar i sverige förutom På kryss... vad ger ni oss medlemmar i mervärde på stockholmsmässan? För jag antar att ni kommer att vara där? Någon bra pryl, rabbatterat inträde, rabbatt på en tidning?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, 2-3 fribiljetter tar jag gärna emot utan att knussla det minsta! \Smile\

 

 

 

Hälsningar:

Roddarn

 

Senast ändrad av Roddarn | 21 oktober 2007 | 20:13

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas på ett gäng fribiljetter till mässan i Gbg februari 2008... Tycker jag väl inte är för mycket begärt \Smile\\Smile\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej igen!!!!!

 

Vill ni ägare/moderatorer inte svara på mitt inlägg eller har ni inget att komma med???

 

Någon kommentar kan ni väl komma med.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ska man tolka deras tydliga frånvaro både i den här tråden och i andra trådar på ett sådant sätt att de helt enkelt inte vill vara delaktiga i diskussionerna och på så sätt vill ha ett förhållningssätt som innebär ett avståndstagande till sina medlemmar? Eller är de oroliga för att det tar för mycket tid i anspråk att visa sitt intresse och sin delaktighet bland oss medlemmar? Eller är det kanske bara lite mycke just nu?

 

Tja....jag har inget svar och har ingen som helst aning varför de inte visar lite aktivt deltagande. Svagt och märkligt måste jag nog säga att jag tycker att det är! Även om det säkert är mycket för övrigt som måste göras. För det tvivlar jag inte en sekund på att det är.

Man kan tro att det blir bättre i framtiden eller man kan tro att det förblir helt oförändrat. Var så god och välj, för alla blir väl saliga på sin tro!

 

 

 

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej på er!
Glädjer mig att ni är inne på maringuiden.se en fredagkväll i stället för att sitta och titta på Idol. Jag ska kolla med marknadsavdelningen om vi kan göra något åt alla medelmmar inför mässan. Men som ni skriver är vi i fall fart med en massa utvecklingsprojekt för att göra maringuiden.se än bättre. Det mesta syns för närvarande inte (mer än webb-TV som vi lade upp för någon vecka sedan). Men mycket kommer för att göra båtlivet än mer intressant för er.
Ha en fin helg!
Vänligen Christopher från TTG (ägarna) 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

En stor fjäder i hatten att du visar dig och som du själv säger.....en fredagkväll!! Men det där med Idol fattar jag inte alls....vad tusan är det för något!? \Smile\ 

Ha en trevlig helg på dig själv du och kram på dig för att du ger respons, för det är nog en rätt viktig grej tror jag! Eller kanske tom. jätteviktig. Och dessutom riktigt skoj. Ha det så gött!

 

 

 

 

Hälsningar:

Roddarn

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Va tusan Roddarn. Är du singel eller?

 

Min sambo är klistrad vid TV:n nu....

 

/Doppingen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det inte befängt att man övethuvudtaget måste betala för att komma in på en marknadsplats.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jo, det är faktiskt märkligt.  Första gången jag besökte mässan och betalade, så trodde jag i min enfald att den biljetten skulle gälla oavsett hur många gånger jag ville gå in där.  Men icke.  Betalar du 120 pix idag och råkar hitta just den där prylen du vill ha, men för säkerhets har skull lämnat den stora plånboken hemma, då blir det till att pröjsa 120 spänn till imorgon. 

 

Senast ändrad av Terrafobica | 27 oktober 2007 | 18:28

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag hade glömt plånboken tiggde jag en fribiljett av säljaren och gick tillbaks dan efter och handlade.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När det gäller fack mässor så haglar det ju av fribiljetter, alla bjuder alla till både höger och vänster, men på båtmässorna brukar man på sin höjd få rabbaterat pris om man tankat duktigt på statoil!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...