Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
mircury

kan allt om trä lackinredning

Rekommendera Poster

 

Du/vi skall fråga honom, om trä lackinredning som jag förstår det, han har kanske öppnat ett eget forumsmiley-innocent.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vaaaa, ett båtforum som är GRATIS?!!

Fy fan vad taskigt, hur ska jag som har betalt för att skriva här kunna konkurera med det?!!

9.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

rega dit nick som ett namn som inbringar reklamintäkter varje gång det figurerar.

 

ang  att allt är gratis, så se bland trådarna kan allt kan ifrågasättas och verkar lika korkat som att tillägga att det är gratis.

 

Men visst det finns personer med den begränsningen att de redan är fullärda och inget mer får plats innan för skalet, en del kan trä en del kan telefonkatalogen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

man vet vad man kan, den som inte frågar kan alldrig få veta, alla kan, det är bara frågan på hur lång tid.Lackproffsett lc

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

OBS!tack för tipset,kanske gör det, och det kommer in massa pengar här på reklam och klick klick.Lackproffsett

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och så har vi det där problemet med särskrivning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är ju jävligt märkligt... har sett det här bemötandet på en hel del länkar nu efter att säsongen är över, varför ska det trakasseras hela tiden? har folk inget bättre att göra?

Om han nu är en jävel på lackinredning så är det väl skitbra? och är det inget ni vill veta om inredning så är det väl bara att ge fan i att fråga?  ...eller?

 

Så fort någon sticker ut näsan och vill hjälpa till ,så ska dom få fan för det tydligen...

 

Hade inte det här varit ett forum om båtar så hade jag ju kunnat lägga ut en länk att jag har jobbat som elektriker i 10år och är det någon som undrar något om el så hör av er... men då hade jag väl också varit dum i huvudet...? ponera att erfarna snickare, murare,målare, golvläggare osv.hade gjort likadant, hade inte det varit jävligt hjälpsamt ? och det hade antagligen sparat den som ska renovera hemma tusentals kronor... men forum är väl kanske inte till för att man ska hjälpa varandra, eller?

 

Sen att man kanske kan uttrycka sig lite ödmjukare, lägger jag åt sidan. kontentan är ju ändå, vill du ha tips om trä lackinredning? då är det bara att fråga...

 

Likförbannat så tar det 10min sen har någon slängt skit på honom... bra jobbat grabbar!

 

/Henrik

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Äh, Henrik - ta och slappna av.

Läs lackarens andra fin-fina tips....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad är det för nivå på era inlägg låt han komma med tips, innan ni trycker

ner alla förslag.

Jag ser att vissa har många inlägg i polen men låt oss bevara kompitens i stället för tomma inlägg.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

...som sagt, läs gärna de andra fiffiga tipsen han skrivit, såsom hur man ska lacka inredning med spruta med pigmenterad lack, 10 10 lager tvåkomp på valfria träslag, att det inte blir blangt av fernissa osv... Jättebra tips när man jobbar med att lacka bl a möbler i en sprutbox som mircury gör, mindre bra när man har en fast inredningsdetalj i en båt och inte vill få pigmenterad sprutrök på allt i båten och det kanske är 5°c där man jobbar.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...