Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Gäst Frågande

TRISS 570HT/RYDS 57HT/RYDS 580C - INFO ÖNSKAS!!!

Rekommendera Poster

Gäst Frågande

Kan någon ge mig information och kommentarer om motorbåten TRISS 570 HT/RYDS 57HT/RYDS 580C? Vem har konstruerat båten? Vilket varv byggde båten? Vilket företag marknadsförde och sålde båten? Hur går båten i vattnet? Fördelar/nackdelar med båten? Var kan jag få tag på en originalbroschyr alternativt en kopia av en originalbroschyr på båten? Tacksam för all information om TRISS 570HT/RYDS 57HT/RYDS 580C.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Cecilia

Hej, Vi har precis köpt en Triss 570 HT, det vi fick veta är att det är Ryds som har tillverkat Triss också. Vad vi har märkt hittills är att det är otroligt mycket båt för pengarna. På vår båt är det en lucka framtill vilket är mycket bra för på och urstigning. Vi hade tur med motorn för det är en 4-taktare från 2000. Vi vet ännu inte hur den går i vatten men det ska säkert gå bra. I informationen vi fick med båten så var det med broschyrmaterial om Triss 570 HT. Så om du vill så kan jag skicka dig en kopia på informationen men jag behöver då din adress. Vi ser bara fördela med båten hittills den bästa båt vi någonsin haft (säger jag utan att vi har haft den i vatten ännu). Hör av Dig om Du vill ha mer info från oss. Vi har också en del bilder från den förra ägaren om du vill se dessa för isåfall så mailar jag dessa till dig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...