Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Gäst Gejland

Fakta om sweet sixteen sökes

Rekommendera Poster

Gäst Gejland

Vet nån om vart man kan hitta bilder och fakta om SWEET SIXTEEN? Har en vän som har ett ren objekt... Tacksam för alla tips

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjena janne! Tackar för tipset, de ska jag kolla upp... Du har inga bilder på din egn båt utlagda på nätet?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst JS

Hej! Sorry att det tog ett tag innan jag svarade, men bättre sent än aldrig. Min -57 är precis hämtad från Stockholm och ligger på torra land för att där påbörja en renovering... Jag räknar med att båten kommer att sjösättas någon gång nästa sommar, dé é mycke jobb .. Janne

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst mikael johansson

är den till salu?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst sten

Har du fått tag i någon info ang sweeten? Söker själv men det verkar som att båten inte existerar. Lite tråkigt, hade varit kul att få tag i någon som arbetade på varvet. Formar mm. Mvh Sten Ps. Har fått tag i en -55 ??? enligt ägaren.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Conny Öholm

Hej Har nyligen fått ett ämne att börja på. Räknar med att vara i sjön till kommande sommar. Saknar alla beslag ruta och inredning. Har hittat dena länk. http://user.tninet.se/~zyo199o/frames.htm

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst sten

Hej! Någon som har lite bilder på en Sweet att skicka? Gärna på detaljer som : beslag-rutram-mm.mm Tacksam för svar. Sten

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...