Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
Tosen

Gulan!

Rekommendera Poster

Hej Gulan.

Jag mötte dig i skurusundet  fredag eftermiddag, 13/7.

Du såg väldigt fin ut!

Hälsn. Tösen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej på dig själv Tösen

Tackar men det var nog inte jag och gubben på utflykt denna gång. Den dagen befann vi oss i Munstertal i Schwarzwald/sydtyskland. Vi hade 30 grader varmt och orkade inte köra bil och husvagn mer än 15 mil den dagen. vi hamnade på en värstingcamp och fick betala 425 kr för en natt!!! Men då fick vi förstklassig hotellstandard på alla faciliteter. 2 stycken swimmingpooler, en sanitetsanläggning som skulle göra hotell Royal viking grön av avund mm. Men vem fasen vill campa för så dyra pengar?? Jo förståss en massa tyskar men vi drog dagen efter.

Nu dansar vi soldansen och hoppas på fint augusti och septemberväder så att vi kan motionera lilla båten på böljan den blå några helger till innan uppläggning.

 Hälsningar Gulan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

mystiskt, då har ni en dubbelgångare.

O nu har vi väl haft en hel del bra väder?

Har nyss kommit iland efter treoch en halv vecka till sjöss. Endast haft en dag med helregn, därutöver bara droppar som aldrig blev nåt ordentligt regn. Tösen har varit så lycklig hela tiden över att fått skölja skrovet i östersjön. O jag med. Hoppas ni får skön seglats. Brunbrända o saltstänkta hälsn. Tösen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...