maxrelax 0 Posted January 26, 2004 Här kan du diskutera allt som har med fiske att göra. Ordet är ditt... Share this post Link to post Share on other sites
Guest SvenneA Posted February 4, 2004 Bra att ni har valt att designa detta forum enligt Sportfiskarnas enkla, men funktionella modell! Det visar att ni har en stark webdesigner, som prioriterar användarvänlighet före allehanda röriga teknikaliteter som man möter alltför ofta nuförtiden då man besöker en hemsida. All heder åt er designer av detta forum! Share this post Link to post Share on other sites
maxrelax 0 Posted February 4, 2004 Hej, Vi tackar och bugar. Jag skall genast framföra detta. :-) Share this post Link to post Share on other sites
maxrelax 0 Posted February 9, 2004 Hej på er, finns det inga fiskare på maringuiden ? Share this post Link to post Share on other sites
suzz 1 Posted February 18, 2004 Hej alla fiskare ! Jag har just köpt ett kastspö samt en massa drag på båtmässan nu i feb, hur gör jag nu. Fiskekort? får jag åka ut tex Björlanda och ställa mig på en klippa och kasta, får jag ta upp all fisk som jag ev får, eller gäller vissa mått mm och tider för fiskesesong? finns det någon bra info att köpa villka ev regler som finns mm samt vad fiskarna heter för en nybörjare. MVH ! Suzz Share this post Link to post Share on other sites
Guest nisse Posted February 19, 2004 Reglerna hittar du under fiskebestämmelser på Fiskeriverkets hemsida. I ditt fall föreskrifterna för kattegatt och Skagerrak. Där finns information om fredningsområden, fredningstider och minimimått. Share this post Link to post Share on other sites
suzz 1 Posted February 19, 2004 Hej Niss! Tack för tipset MVH suzz Share this post Link to post Share on other sites
Guest Fabian Posted October 20, 2004 kolla också www.norgefiske.se med massor om Havsfiske i Norge och med forum Share this post Link to post Share on other sites