Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
stilig_knubbis

Hej på er, Snuskgubbar!

Rekommendera Poster

När jag blev medlem på mg så trodde jag att detta var ett seriöst forum, som man kunda vända sig till om man hade frågor om båtlivet.

Men efter mer än ett halvår här har jag insätt att här även vimlar av en massa små perversa Dösnackare, som beter sig som om dem var i min ålder, eller kanske till och med ännu yngre (Ett levande exempel på det är Lamon)2.gif\.

Har inte folk något arbete att gå till eller en fruga som piskar på en?1.gif\

Eller har nån någon annan anlednig till att man tillbringar större delen av dygnet till att sitta på dösnack?smiley-smile.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

tror nog medlemarna är komunalt anställda

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst


appråpå något som inte har med tråden att göra så när jag var och handlade härromdagen fick jag bevis på att kvinnors övertro på sin simuntalförmåga nu börjar ta farliga proptioner, jag såg vid kassan ett helt varuställ med ladyshave rakhyvlar med merdföljande batteri vid närmre titt så hade rakhyvlarna inbyggd vibrator, tala om risk för könstympning.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Jag tror att Lamon är mer seriös än du någonsin kommer att bli !!!

Sen är det ju så att dösnack kanske inte är rätt ställe att vara seriös på. Det finns ju andra avdelningar till det här på MG.

Varför måste man ha ett arbete att gå till ??? Alla behöver väl inte jobba för att kunna betala hyran !!! Man kan ju ha pengar ändå !!! Livet är inte sämre bara för man inte jobbar. Måste vara bättre om dom som vill och behöver gör det... Leva på räntan är nog så trevligt !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänk om Nomal och Lamon är samma person !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller helt med, 80 % skitsnack på samtliga Snack som max 20% av de aktiva står för.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

varför är då dom användarna registrerade, i olika för och efternamn??

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Ännu en MPD.

 

Tycker mig känna en viss räkodör.

post-15930-1394234954,1516_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

gäsp....var hittar du det oseriösa då? Om du menar att dösnack är oseriöst i förhållande till andra forum så har du helt rätt....det är nämligen avsikten...om du trodde att ett forum är som ett uppslagsverk ...gå till biblioteket istället....lite skitsnack här på dösnack är grejen...ett sätt vi umgås på i tristessen på jobbet...sen om vi är online jämt o ständigt...det ska man aldrig vara säker på...fliken kanske är öppen...men vi är inte här...vad har du att skylla på då mer än att du är ung och oerfaren?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, gissa det om du kan... Ett tips är åt andra hållet !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Du kan ha ett troll per ip vissa leverantörer ger både 5 och 10 ip per uppkoppling.

 

ang dagens dag så här kommer en bild:

post-15930-1394234954,6078_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det vet man aldrig.... Den som lever får se !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag blev medlem hade jag samma förhoppningar,smiley-innocent.gif\men även jag drabbades av MG-feber7.gif\(har ett bättre virusskydd nu)och helt plötsligt har jag nu blivit pervers/snuskgubbesmiley-tongue-out.gif\, MG-febern är tydligen värre än läkaren sa.Arbete har jag, minst heltid att sitta här och läsa alla mer eller mindre tokiga innlägg,och fruga piskar jag när det blir tid över2.gif\.För övrigt så är dösnack första jag kollar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...