Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
van_duung

Dator

Rekommendera Poster

En fujitsu Siemens Amilio Bärbart he..ete som är inne på service för andra gången nu. Har lånedator nu den krånglar med.5.gif\

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

varför??

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Därför att han troligen köpt en ny o vill stajla lite....han har nog köpt en Pentium 75mhz 4gb hårddisk 32 mb ramminne.....2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


VA??? Jag har en likadan dator. Är väl bara att vänta på ett rejält datahaveri nu alltså. 2.gif\

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det kan du räkna med.2.gif\

 

Har krånglat hela tiden.

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nästan Kinky, Mjou :) , men jag har faktiskt en Yamaha Dimension 5000 med intergrerat färsktvattensystem,

 

Så det så

 

Senast ändrad av Jokijoker | 06 mars 2007 | 16:25

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har en likadan som går som tåget, det finns måndagsexemplar av allt Sen finns ju SBT också som kan ställa till det.. (jag gillar förkortningar LOL) Skämt åsido, jag är jävligt nöjd med min, lite tung bara, men som sagt går som tåget

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har ni en Amilio M 3438G?

Jag har hört att detta märket är ofta på service.

Ska man åka bärbart är det HP som gäller säger experterna.

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min heter Amilo M1425. 80 gig. hårddisk och 1024 i ram.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Då är dom inte likadana, tur för dig.

Går den inte nu när jag får tillbaka den, så ska jag elda upp skiten och andas in ångerna.

 

H/M

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skönt. Då kan jag sova inatt då förhoppningsvis. 2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

dom säljer billiga hammare på Biltema.....2.gif\ Ett slag med en sån sen behöver du inte fundera på o lämna för reparation....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sen kan vi starta ett SMS forum.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det låter som ett hyvens tips.

tror du att det räcker med en snickarhammare eller behöver man något större tror du?

Man vill ju inte misslyckas så att dom garatireparerar den igen.14.gif\

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter som en lysande idé Gesse.

Kan vi ha din mobil som server då tror du?

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmmm Säkert ?

 

Då behöver jag inte byta ut min gamla Vic (Comendore) 64 då 2.gif\

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha.. Har 4a st.. En bärbar Acer p4.. 2 ihop plock oxå p4.. Och så jobbets dator en Siemens I super mini litet format som jag hämtar mina jobb igenom.. p4 den med.. Så d finns resurser att surfa med haha...

 

!!!MVH REXCO!!! Som inte e något data freek, råkar bara ha en liten samling..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Jag föredrar i  burkarna ha den sista pentiummodellen som inte utvecklade värme dvs gamla p4 2,8 med 800 busar då får man helt tyst dator och kall dator självklart till detta kör man detta på ett asuskort av den dyraste serien p4c800 dessa har inbyggda temp och klockregleringar för att få datorn avpassad för det man jobbar med dvs ingen dator som hela tiden går på fullvarv och låter som ett jetplan.

 

Som spel och bus dator rekomenderar jag en riktigt gammal hotrod. Dottern har en sådan ett contaner fynd från början, första pentium p4 2.o ghz självklart på ett asuskort men med stora socklen 432 och med rambusminnen som jobbar i serie, denna har 800hz minnen på 1024mb  och ett his x850xt kort på grafiken. När man kör en rambussmaskin så får man verkligen en funderare på vad som hänt de 8 sista åren, man hinner inte märka att man nuddat ikonerna fören programen är igång samt att den fortfarande klara spelen på högsta kraven. Men en gammal rambussmaskin surplar i sig rejält med ström och så varm så det tillochmed sitter varnings text på minnen med mera för risk för brännskador, och det krävs en hel del kylning, men som sagt det är en riktig Hot Rod och används mest för lära barnen att skjuta huvudet av folk eller bus köra bil.

 

Självklart tittar man på porsche designade 193P skärmar från samsung man vill ju inte få dåliga ögon och även ungarnas ögon ska man vara rädd om.

 

När man tycker 19 tums bilden ibland känns för liten så ligger min burk fast uppkoplad på projektorn och med 92 tum så blir det rena bio känslan att surfa på Maringuiden. tydligen gick inte bild att infoga

 

 

 

 

Senast ändrad av nikitalord | 07 mars 2007 | 20:36

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

nu gick det att infoga 92 tums dösnack

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...