Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Stevemedselcon

Inbrott-skadegörelse

Rekommendera Poster

Hur katten kan man byta alias på forumet?

 

Jimmy_Lars heter numera Myggbetet

 

 

/Roland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Jo men vad du har för båt kunde ju va intressant att veta i det här fallet.

 

Av vilken anledning kan det vara intressant att veta vad det är för båt i detta fallet?

 

En båtgranne behöver nödvändigtvis inte vara den båt som ligger precis sida vid sida med ens egen, eller?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Jag tror att man går till admin och beklagar sig över att ens nick blir smutskastat! Jag såg på ett annat ställe att någon raljerar över just hans nick. x 

 

2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jadu, man får vara rädd om sitt nick när man tar ett riktigt som jag gjort.

Står för vad jag skriver och försvarar mitt familjenamn.

 

mvh Roland

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Jo, det är ju som någon sa i ett numera raderat inlägg på dösnack att respekt förtjänar man, och det anser jag du,Roland, gör!

 

Kanske därför det inte finns någon allabarnen-story om dig, eller så är det helt enkelt för att det är svårt med bra rim på ringhede...!

8.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den heter numera steveutredningen...och det finns inget ljus i tunneln ...ännu....utredningsmännen eftersöker nu alla kofötter som är tillverkade av Sandvik för provbrytning. Chefen för utredningen visade i rapport en kofot orange till färgen i teverutan att det är det mest troliga brytverktyget .12.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vad hjälper det om jag får veta vad det är för idioter? En normal människa skulle säga ge mig fem min i enrum med förövaren...en onormal som mig skulle säga ge mig 20 min i enrum med förövaren...jag vill dra ut på lidandet....ingen av oss får det....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Ojojoj... vilken lycka! 20 minuter ensam med förövaren...smiley-innocent.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik

det var mike som gjorde det. kom att tänka på tjärpappsrulle2.gif\

post-22259-1394234868,0181_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fan 5 minuter hahaha jag satt en gång på 70 talet i samma rum med den som hade snott min bil och den ene polisen ville att dom skulle gå ut, men den andre tvärvägrade och det var nog tur för jag hade slått han gul å blå och inte nog med det för dagen efter så stod det ett par krimmare på jobbet och frågade om jag hade slagit vasen.

Jag sa som det var, att jag fick inte komma i närheten av honom och då gick dom.

När dom gick så ropade jag efter dom vad gnyr han för om jag inte har tagit i honom?.

Han har ont i ryggen blev svaret och jag bara 13.gif\ efter dom och undrade om dom var kloka.

 

Du får ta en genomgång Steve och tänka efter, om du har varit i fel gryta och rört. Kan var sånna enkla grejor.

 

Lycka till i jakten /Orven

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Korken

Hahaha, släpp den där annars ringer jag polisen!

 

 

Jo, jag fattar, men oavsett storlek skulle jag kunna ge en förövare en ordentlig match! en boxare som går in i en fight är mentalt uppladdad för detta, men en brottsling som åkt dit är redan i underläge!

 

Edit:

Haha, omedelbart kom det reaktioner på detta:

Jadu, man får vara rädd om sitt nick när man tar ett riktigt som jag gjort.

Står för vad jag skriver och försvarar mitt familjenamn.

 

mvh Rolandz

 

x

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ni ska väl vara glada nu, det var ju ni sok bad mej förr att byta namn, tyvärr tog det lite tid och de missade ett T, men det är smällar man får ta. Jag blev dock inte förvånad att det blev gnabb på er trots att ni fick eran vilja igenom svettharts.

 

Nåja, vem har flest alla barnen historier? jodå de är jag de, smaka på den ni..

Tycker de där säger det mesta om hur vettig den där garderoben egentligen är, verkar ju va mycke båtsnack där tycker jag, precis som här.

 

Nåja åter till ämnet, hoppas de löser sej me Selcon Steve, vore ju trist om du inte fick den i skick igen. Skall du passa på att blästra den en sväng till med makadam nu när det ändå skall byggas nytt bitvis?

 

Sov gott ni som inte redan gör det, och tänk att det skulle behöva ta ett helt dygn innan någon kommenterade mitt namnbyte. smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ett helt dygn...njjjjaaaa inte riktigt för jag vill ju inte retas egentligen, men jag hade påbörjat en kommentar som jag aldrig skickade för jag tänkte att du får nog påskrevet ändå.

 

Vad jag såg och tänkte kommentera var just detta.

 

Myggbetet är ju som om du var ett agn för att fånga in mygg... ett bete alltså.

 

Eller att något är sönderstucket av mygg och som då är myggbetet.

 

Myggbettet är ju en liten kula som retas och klias och det lever du inte upp till med ett  t.

 

Gött nytt år på dig /Orven 26.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jodå Orven att klias och retas det lever jag upp till vare sig jag har ett, två eller inget T 8.gif\

Frågan är vad man agnar med för att fånga mygg? det är lite lurigt..

Got nyt år på dej me Orven/ Betet

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sov gott ni som inte redan gör det, och tänk att det skulle behöva ta ett helt dygn innan någon kommenterade mitt namnbyte. smiley-wink.gif\

 

Inte då, det tog inte lång tid innan jag kommenterade namnbytet i Varför!-tråden på DöSnack. Dessvärre var det tydligen inte i enlighet med forums-reglerna för det inlägget, plus flera andra, togs bort. Uppenbarligen är det här på ÖvrigtSnack som namnbyten ska kommenteras, här får ju inläggen vara kvar.

 

 

Men varför byta image från obotlig träbåtsromantiker till myggbiten kork-kuk?

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Folk verkade inte uppskatta den obotliga träbåtsromantikern så tänkte jag skulle prova det här istället, varför bilden kom till det förstå vi alla mer eller mindre. Myggbetet kom till för att någon gav mej det förslaget här förr. Saknar du bilde rpå älsklingen min så finns det nog några kvar i fotoalbumet tror jag.

Anledningen till att jag bytte vara att namnet stämde för väl överens med mitt riktiga namn och det bröjade bli otrevligt, bäst att byta i tid vettu 21.gif\

//Fortfarande träbåtsromantiker, men inte på Maringuiden.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

varför inte radera det gamla o börja om då? eller är du en inläggsjagare som samlar poäng för o stiga i graderna?Nu blir det ju lite skämmigt över det hela.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På dina fråga om inlägge svarar jag: Återigen så känner man väl andra genom sej själv...

Om påståendet att det är skämmigt svarar jag: Att du tycker det är skämmigt bevisar väl bara vilket allvar och vilken stolthet det här är för dej Steve.

Anledningen till att jag inte bara raderade var: Hade jag gjort som du tycker hade ju alla mina inlägg försvunnit, de vill jag gärna ha kvar och jag vet vilket kackel det hade blivt om jag tagit bort alla.

 

Men du, varför ska jag egentligen svara på detta när du inte ens vet vad du har för båt som har blivit sönderslagen?

Lite bilder skulle också uppskattas.

 

GoT nyT år/ MyggbeTet

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille


Jag känner för dig Steve,3.gif\ Jag blev själv av med min personbil för 2 veckor sedan och man blir bara så förbannad. Och med försäkringsbolag vet man ju hur det är, de vill inte betala ut mer än minimalt. Att dessa tjuvar och banditer inte kan skilja på sitt och andras. Vi får betala alltför höga premier och bolagen tänker bara på sina vinster till aktieägarna?
Förresten, ska man gratulera till förlovningen?

Och hur gick det med din lägenhet? blev du av med den? eller blev det ett byte?

 

Och till sist, är det den båten du har nämnt för mig så tycker jag det är extra tråkigt om den har blivit förstörd.

 

Med en förhoppning om ett gott nytt år även för dig /Wille

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Gapskratt!!! Fan !!Du verkar ha kortkort minne du!! Jag tycker det är kul när man loggar in här o får sig ett gapskratt direkt!!21.gif\

Om man scrollar lite i tråden så ser man väl vem som raderat om att det är som otrohet att besöka andra forum...haha...

Sen kan du inte radera alla dina inlägg heller, det bestämmer gudfadern...dvs maringuiden.

 

Hehe...men det är kul o läsa dina inlägg som du sen skyller på brorsan din eller vem det nu var...var ärlig...gör som jag...skyll på spriten...don´ t drink and write....2.gif\

See you around!14.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjenare Wille! Det var inte igår!! Jag vet inte ännu hur det går här, har inte ens fått polisanmälan i min hand ännu. Klart du ska gratta...det var ju ingen dödsannons...haha...ang bostad så har jag lite nytt på G.

Jodå, det är den båten, du fick väl bild en gång på den om jag inte minns fel.Va nyfiken jimmylars ska bli nu....ha en bra nyårskväll !

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille


Hehe, det är nog fler än han som blir lite förundrade att jag känner till så mycket om din hemliga person? 21.gif\


 
Men det är lugnt, din hemlighet följer mig i graven.8.gif\ 
 
Hav en trevlig kväll du med/Wille 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

oj nu tog vi til jag garvar åt dej argumentet igen, det brukar smyga fram såhär efter ett tag.

Men om jag inte minns fel så är alla mina inlägg där citerade o den tråden, då kan ju du vara snäll att visa vart JAG skrev något om att det är otrohet att besöka något annat forum. Om jag inte minns fel var det väl trots allt trådskaparen och ingen annan som påstod det, och hur mycket jag höll me han märktes väl trodde jag?

Att använda flera forum gör jag själv, dock fortfarande inte Garderoben av förklarliga skäl.

Men som sagt, visa vart jag skrev det där du nyss skrev ett helt inlägg om.

Det vill säga att jag sagt något om att man bara skall hålla sig till ett forum. Förstår du den frågan?

 

Återigen får jag nog börja använda smileysar för att tydliggöra när jag inte är seriös för fem öre, tror du själv att jag menade allvar med det jag skrev om brorsan? Tyvärr har jag inte ens någon Steve, nej du får nog börja ta en del saker iaf med en nypa havssalt.

 

Sprit och båtliv här inte ihop, därav inte MG och sprit heller!

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

AJ-AJ...det var inte brorsan???? O du var inte berusad?? Flinka fingrar utan samband med huvudkontoret e inte bra...

 

sprit o båtliv hör visst ihop förresten...se på finlandsbåtarna....haha...skriv lite i dösnack istället...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst ErikAspvik

Myggbetet skrev

Återigen får jag nog börja använda smileysar för att tydliggöra när jag inte är seriös för fem öre, tror du själv att jag menade allvar med det jag skrev om brorsan? Tyvärr har jag inte ens någon Steve, nej du får nog börja ta en del saker iaf med en nypa havssalt.

Du behöver inga smileys. Nicket och bilden räcker gott

 

dont think and write

 

Erik

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har aldrig sett någon själv, men dom stora grabbarna har sagt att det är så...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Är väl mest impad den där handikappställningen han har för att hålla den uppe måste vara som att hoppa häck med kryckor.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Korkar 13.gif\

 

 

 

Gött Nytt snart och ha ett bra båtår under -07

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

När jag först såg den så var det givet vem som varit inspirations källa, har bara väntat på kommentar och ny polemik mellan dessa kombattanter men ibland trillar väl myntet ner långsamt. Vem vet kanske kommer det ett nytt troll med nid bild riktat mot myggbetet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...