Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
fannie

Kvinnor vid rodret

Rekommendera Poster

Vadå för ställning ?? Har du ställning till båten ?? Undra vem som är lite korkad ?? Ja se fruntimmer !!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej förlåt, vad tänkte jag på? Till roddbåtar behövs ju inga hjälpmedel för att båten ska stå. Jag glömde att du inte hade råd med nåt fint.

 

Jag har nog nån gammal årklyka liggande ifall du behöver...

 

Mansfolk!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bättre att göra som Lamon o kasta handgranater i ammunitionsförråd?

 

:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har du hört talas om båtvagn ???

Ställning !!!hahahahaha....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Roddbåt ???

Fråga någon som kan läsa åt dig i min sjöbod så får du veta vad jag har för båt... Undra vem som åker pulka ???

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Vänta ska jag fråga mannen, han kanske kan förklara vad det är för båt du har så jag förstår, han luktar diesel och kör båt till skillnad från mig som bara filar naglarna och tror att alla båtar går att ro :-p

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hur går det med förklaringen ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Han förstår inte heller vad du ska med vagn till, båtar ska köras i vattnet - inte på land :-p

 

Men fin gösstake har du...hah

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

2.gif\ vilka höjdhopp hehe.

 

Längre upp så skrev lilla ankungen.

Ett inlägg från herrn i huset, och co-captain på nya båten (nu har vi ju varsin och behöver inte bekymra oss) men han är för lat för att skriva själv.

 

Han hälsar att jag suger som hoppilandkalle (jag säger inte emot, ska nån hoppa och skrapa upp ev. händer och fötter så får det vara han, jag sköter glatt alla spakar som finns.

 

Men hur det ska gå nu när vi ska samsas om en båt återstå att se, han påstår att han med varm hand överlämnar kaptensmössan till mig så han kan dricka öl.

 

Så svaret på sista inlägget får väl bli. Minst full kör, behöver nödvändigtvis inte vara kvinnan även om det även i detta fallet är jag som står för skepparn och han har inget alls :-p

 

Å sedan så pillade hon på naglarna i stället för att köra.

 

Tresfjord heter våra båtar och det är inga ekor.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dom blandar ihop dig med någon annan!

Det är Mona Sahlin dom menar2.gif\

 

H/M

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

En fråga :

Vem är billigare i drift, en kvinna, eller en moped ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

Nej, du förstod inte frågan ! HI !

 

En kvinna går 9 månader på en liten skvätt, men det gjör inte en moped !

 

Senast ändrad av anemos | 27 mars 2007 | 18:27

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst anemos

Vad är det då, en likhet, mellan en kvinna (mogen) och ett gammalt skepp ?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Måste gå in med detta.

 

Det är förbjudet att svära i forumet 5.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Till skillnad från förre hövdingen som snattade sitt godis och det blir dyrt för skattebetalarna med allt detta avskrvivande av svinn eller stavas det svin 13.gif\ aha 2.gif\ nu ja hehe jaja hehe

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Saxat från en manlig bloggare när jag surfade runt, äras den som äras bör...men detta e humor (taget från http://astrom.webblogg.se/):

 

När jag körde till jobbet idag, så tittade jag åt sidan och där kom en kvinna i en sprillans ny BMW. Hon körde i 160 km/h med ansiktet tätt framför backspegeln och sminkade sig med hennes kajalpenna.

Jag vände bort blicken för ett ögonblick och när jag tittade tillbaka på henne igen upptäcker jag till min stora fasa att hon är halvvägs över i min fil fortfarande med ansiktet i backspegeln och med kajalpennan!!!

 

Jag blev så livrädd att jag tappade min rakapparat, vilken slog min skinksmörgås ur andra handen. I all desperation att försöka få ordning på bilen styrandes med knäna mot ratten, tappade jag mobiltelefonen från örat, vilken ramlade ner i kaffekoppen som jag hade mellan benen, vilket ledde till ett splash så jag brände STORA LUKAS och dom RUNDA TVILLINGARNA, när jag skrek av smärta så tappade jag ciggen som jag hade i munnen, som brände hål och förstörde min skjorta och BRÖT ETT VÄLDIGT VIKTIGT TELEFONSAMTAL!!!! Kvinnor borde inte få köra bil!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Det skall allt till en käring för att störa mannens simultankapacitet....sminka sig i bilen när man kör om en frukostätande man, fy attan vad dumt:)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...