Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Kenneth_S

Goder morgon, allihop!

Rekommendera Poster

Ny medlem se´ n idag, 060824. Jag har för tillfället ingen båt, men är ute efter en ny. Jag har fått ögonen på en båt som heter Bosjö (25 ft): en dubbelruffad historia. Grejen är bara den att det är i stort sett all info jag har om den... vill gärna ha mer info om båttypen, hur den är i sjön, hur den är planerad, bilder på den från insidan och inte bara på utsidan, vilka som byggt den mm... kort sagt all info om den.

 

Så om det är någon därute som känner till denna båt: tveka inte att svara på detta inlägg, tack.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Bara så du vet så kommer ingen att tro på dig här på sidan. jag blev retad efter min fråga om vilken båt man skall köpa.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Räkan!

 

Jo, jag läste en del av svaren på ditt inlägg... men frågar man inte, får man ju inga svar... nu har jag åtminstone fått ett smiley-cool.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

 

Jag tror att bosjö 25 såldes i halvfabrikat till många så dom ser nog väldigt olika ut inne. det ligger en där jag har min båt jag kan fråga honom om båten nästa gång jag å i hamnen.

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan du göra det, så är det kanoners... kan du även ta reda på om det finns någon www-adress man kan besöka så är det härligt...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

 

 

Jag skall till båten på lördag då skall jag titta och fråga .

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter att ha läst en del andra inlägg från Räkan så kan man ju här konstatera att hans språk plötsligt blivit myyyycket bättre, typ perfekt. Inte ett dåligt lyft för någon med dyslexi...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

En albin 25 är en bra båt att börja med. jag hadde själv en sådan för många år sedan.

 

sluta att gnälla på min stavning jag har rättsvavningsprog i min dator för sådana som ha denna sjukdomen.  det är inte roligt längre.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2.gif\ inte lätt att komma in i detta forum när man är som räkan! Så fort man ser ett svar från räkan så blir man nyfiken på vad det är för tok denna gång14.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Men räkan smiley-cool.gif\ varför har du inte sagt att du har båten på Gullholmen.

Nu vet vi med säkerhet att du kommer smiley-laughing.gif\ för du ska ju dit på lördag.

 

Jättekul.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...