Gå till innehåll
torsdag 25 april 2024
Gäst rakan

1 miljon pengar

Rekommendera Poster

Gäst rakan

Hej!

 

 

Jag är inte fötjust i svanar. jag vill ha comfort och bekvämt samt gästrum för besökare.

 

Jag skall åka och titta på den som finns på bild här ovan.

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min chef (en riktig gråsosse) har en Storebro 340 Biscay, en kommunpamp (sosse) har också en Storebro. chefens båt används ofta till s.k teambuilding turer. hatar dessa så bara ordet storebro får mig att rysa. med dom pengarna att lägga på en båt kan du få de flesta att drägla oavsett vad du köper. Lycka till. Som sagt kul att någon lyckas här i livet

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Tack mellan jag har pengar så jag klarar mig och familjen livet ut men jag hymlar inte om det.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

I det angivna prisintervallet finns det en båt du ej får glömma att kolla, och det är Nord West 390. Det är en båt som väl uppfyller dina specifikationer. Båtarna är oerhört välbyggda och Nord West vet hur de skall ta hand om sin (ofta krävande) kunder. 

post-1051-1394234767,8446_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nog för att alla redan har förstått att Mellan är av den oseriösare typen medlemmar här men jag tänkte bara se hur många som minns när han i dags att båtägare betalar för sej.. tråden skrev att han i proncip hade pengar som gräs och fastigheter hit och dit.. Sncka om att lura sej själv, men som tur är för dej Mellan så är ju den tråden raderad.

Men vore intressant vart du brände alla de pengarna såhär på ett par tre dar.

Visst Storebro har inte de runda design formerna som tyup fairline, men jag tycker inte det är speciellt snyggt heller, Storebro är mera båt för mej, omoderna, nja det tror jag knappast. Men smaken är som sagt som baken och ha rdu så gott om pengar som du påstår så kan du ju välja fritt. Jag kan dock hålla med Orven om att tråden känns liiite oseriös men hoppas inte det.

Lycka till :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fattar ni inte att han skojjar, man skriver inte en rubrik som en miljon pengar om man har dom resurserna som räkan påstår sig ha.

 

En sådan person kommer inte in här för att få råd om båt, möjligtvis kanske om han redan ägde en.

 

Jag köper inte ett ord men kul är det iallafall :)

 

Mvh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänkte också kommentera några av hans meningar, det låter knappast som en kille med de pengarna har skrivit det. MEN det är väl just det han vill att vi skriva så alla kan komma med påhopp om avundsjuka och skaffa ett eget liv osv så därför tänkte jag hålla god min i den här tråden och Låta mej bli lurad..

För övrigt så märks det att killen har absolut noll koll på båtar. och det är väl okej, men dumt att utge sej för att veta ett och annat då..

Ett exempel är väl bara att han skrev att Storebro var omoderna båtar. Jag vet inte vad som kan anses som modernt men jag tänker inte hålla med honom.

Hoppas du finner din rätta båt Räkan.

Återigen Lycka till :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Väldigt tråkigt att ni tror att jag driver med er. Men tack alla ni andra som gett mig goda råd och tack marindiselpower för dina mejl.

 

Min tanke från början var att spendera ca 1 miljon , men när man ser hur liten båt man får så förstod jag att 3-4 måste det få kosta om man skall ha något som är bekvämt att semestra i. 

 

Tack alla ni som hjälp mig. 

 

Mvh Räkan 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Varför inte bara hyra båt när du behöver, i den prisklass du behöver för att ha tillräcklig plats och tillräckligt komfortabelt samt att ditt brukande på några veckor per år så måste hyran bli billigare än kostnaderna för ett ägande. Hyr du så ska allt vara i ordning du slipper ju ta hand om allt. Sen har du ju möjligheterna att att byta kust eller hav varje säsong.

Höll själv tidigre till runt röda havet och en del vid medelhavet det vimmlar av justa båtar att hyra. har även sett på blocket att div former av delägarskap i båtar säljs ut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Tack för rådet men jag vill gärna äga!

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har med intresse följt denna tråd, och det har kliat i mina fingrar att ge mig in med kommentarer.

 

Alltså, räkan... Vill du bara upplysa och medelinkomsttagare att du har mycket cash som bränner i fickan, eller?

 

Men, om du är seriös så snäpp upp Dig lite och lämna jolle träsket med båtar för ynka 3-4 miljoner.

 

Kolla denna båt

 

http://www.smogen.com/main.asp?ID=407

 

smiley-cool.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Eller ligger det kanske en (fish)-beaver begravd här.

 

Det finns några andra nya trådar som misstänkligt nog luktar beaver.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Jag har haft förmånen att vara ombord på denna skuta.  Mycket trevlig båt men jag vill ha en motorbåt.

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Undrade från början men jag tvivlar faktiskt.

1 och 1 är två.

Nu så att resultatet har blivit tre.

 

Är ni med ?

 

Om jag säger så här.

I Göteborg på en lägenhetsdörr så finns det hur många inneboende som helst.

Från långt ovanför brevinkastet och ända ner till golvet hänger det lappar om vem som bor där.

Alla namnen är av utländsk härkomst och kan aldrig få plats där inne.

Dom är skrivna där då dom är skilda och får på detta sätt olika bidrag.

Vilket är lurendrejeri.

 

 

Nämner dörren som liknelse med tillgång av forumets funktion.

 

Är ni med nu ?

Hur många namn och inkörsportar kan man ha på detta forumet?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

En klick på sjöboden kan ge en del svar, finns några (ej nämnda) som har mycket liknade uppgifter och dels verkar svara på sina inlägg med sina andra signaturer.  Men vad spelar det för roll forumet är ju inte på liv och död utan ett kul tidfördriv och med lite bra tips ibland. Kanske kan det även ha en teraputisk verkan på dem med mpd-multiple personality disorder.  

 

Tror forumet behöver både finkel, beaver mfl

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

 

Om jag har gjort er illa så ber jag om ursäkt! det var inte meningen att reta eller såra er.

 

Jag har fått 3 båtar som jag skall titta på en av dom ligger i medelhavet så det blir en tripp dit nästa vecka.

 

jag undrar om någon har erfarehet att köra en båt hem från Nice? hör gärna av er ang det då jag funderar på att köra båten hem till Sverige.

 

 

Mvh Räkan 

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Visst kul.

 

En del retar sig en del flabbar.

Jag vet inte vilket jag ska göra så det blir 26.gif\

 

Han har varit vårdslös också för det finns ett jättetramp (snesteg) i ett inlägg.

 

Ni hittar också ut, vem denne är, för det är relativt enkelt och då det bränner under fötterna på honom nu, så drar han till medelhavet hahhhooohiiiha.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Förlåt om jag skriver lite konstigt men jag har ett problem med att skriva , jag har dyslexi och har svårt att stava och finna orden.

 

Lite om mig själv,

 

Jobbat inom politiken och har dragit mig tillbaka, bor utanför huvudstaden och firar sommaren i mitt sommarhus på västkusten på en känd ö.

 

ledsen om ni fattat mig fel i vissa inlägg men det är inte lätt att ha denna sjukdom.

 

Internet för mig är numera somben drog då jag jobbat 10 timmar om dagen i hela min tid inom politiken och helt plötsligt har man all tid ledig.

 

 

Så jag vill be orven och er andra om ursäkt om jag verka luddig i mina svar.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

14.gif\ villken räka!! Man kan bara skratta! 2.gif\

Efter varje inlägg=Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jobbat inom politken och kan köpa båt för 3-4 mille?

 

Jag tror du är sosse, för det verkar som dom har

mest stålar (se på Göran P)

 

Dyslexi säger du?

 

S.k anal-fabet eller med tanke på allt skitsnack 2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, ja...

 

Jag bara hängde på lite och skämtade...

 

Jag får väl återgå till jobbet så jag får råd att köpa ny båt.

 

Jo föresten... jag har en miljon pengar, vad för båt skall jag köpa?

 

Over n Out.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Känns som på hopp på person.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst


Mig har du inte gjort något ont, har tidigare haft vänner med obegränsat så jag vet vilka prop and cons det kan föra med sig. Men att ge sig in i ett forum där merparten gör allt för att plåga ur det sista i sina 30 år gamla snurror och sen höja ribban till flera miljoner, då får du nog räkna med att det blir en del på hopp. Ang vad jag skrev om mpd så var det inte syftat på dig, det finns andra alias som är mer tveksamma.

 

Så stå på dig du klara nog fler ronder alla har nog fått lite däng i början.  

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan


Hej!

 

Bild på den jag skall titta på azimut 52.

 

 

Mvh Räkan

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Snygg.

Var ligger den? Hur mycket kostar den?

Posta länken till annonsen vetja.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

Ligger i spanien kostar 3,2 miljoner,jag får mera bilder via mejl under dagen hoppas jag. den verkar väldigt fin. 1 ägare bara men det är dislar i den.

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst rakan

Hej!

 

länk?  vad menar du?

 

 

Mvh Räkan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...