Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Pirayan

Stolar till en sundancer....

Rekommendera Poster

 

eftersökes med ljus och lyckta. Ni som känner till modellen Searay 268 sundancer vet kanske att det sitter ett par fällstolar bakom förarsoffan. (Dessa finns även på andra sundancer modeller.)Mina va i så dåligt skick och fick kasta dessa. Så jag hoppas på att hitta ett par nya bättre beg. Ni kanske kan tipsa om någon bra firma som bygger aktersoffor eller liknande. 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har planer på att göra om inredningen en del i min Sea Ray Sorrento 25 så maila mig gärna på tommy@palsgatan1.se om du hittar någon firma så är behjälplig på detta område. Jag har sökt en del på internet men inte hittat någon info om hur man brukar bygga upp stommar, stödben till dynor, soffor mm.

Mvh Tommy

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fiins det ingen som har några beggade fällstolar till en sea ray? Eller ni kanke vet var man kan få tag i dessa. Har kollat med Sea ray service men utan nå vidare resulttat.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

Har själv sökt efter förarstolspaketet till min 268:a i Sverige.

Skall försöka att få tag på det i USA under vintern.

Är Du intresserad att samköpa om jag kan ordna det ?

Själv söker jag röd-vit till -87:ans modell

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tjena.

 

Skulle ju vara kalas om man kunde hitta. Jag har sökt efter blå/vita både i Usa och europa men det va inte lätt. Har inte hittat någonting. Hittar du några så får du gärna höra av dig.

 

//Pierre

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Provat att maila Sea Ray i USA? Dom vet nog var man kan få tag i delar till äldre modeller.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lyfter tråden igen. Hittade ni några stolar? Jag söker fäll stolarna bak och en akter soffa till min 268.. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...