Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Absolutfalk

Musiken i Göta kanal?

Rekommendera Poster

Undrar om det är någon som vet vem som har gjort intro låten eller den som dom spelar när dom kör som värst i göta kanal (filmen alltså).

 

Undrar även om dom låtarna grekerna spelar under grek partyt. Tyckte att man kännde igen en av dom under mellan spelen eurovision finalen i år.

 

Tack på förhand!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Nej ingen :) Men i år vinner Norge

post-10002836-1394235487,3921_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det brukar väl stå i slutet utav filmen. en sorts låtlista efter listan på skådespelare.

Sen är det väl italienare så är med i filmen väl?

 

Mvh

Stefan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Island och Sverige's låtar är redan givna vinnare, lär ju spinnas på överallt i sommar Flört 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Hm, var vi inte bättre än 21,a? Jaja, vi får försöka leva med det och som vanligt så var det kompisröstning överlag. Samma som låtarna, riktigt bra startfält detta år. :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Citat ur filmen:  jag är inte turk, jag är grek!  Inga italianos mao.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tänkte precis detsamma Skrattande

 

F.ö. tycker jag Sverige ska bojkotta Eurovision hädanefter. Är ju ett stort fiasko hela tävlingen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas på att en lång rad av usla placeringar för sverige skall göra så att den värsta melodifestivalhysterin lägger sig. för 10-20 år sedan var det melodifestival en kväll varje år. Dagen efter stod det med krigsrubriker: FEL LÅT VANN och det var liksom allt. Det var lagom.

Nu håller själva tävlingen på i 2 månader och hysterin börjar byggas upp ytterligare 2 månader innan. Finns det inte längre något som helst sinne för proportioner i landet lagom? Det handlar ju faktiskt bara om ett 30-tal riktigt usla låtar som tävlar om att få tävla med 25 andra, lika jävla usla, låtar. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med!

Tittade trots allt på skiten och ångrar mig fortfarande
att jag inte lade den tiden på annat.. men så är det väl
varje år..?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Undrar om ett väst-land någonsin kommer vinna tävlingen igen?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Donna-Lee

Jo det är ett fjasko, det håller jag med om det. Men trots det tittar jag. Jag tycker det är intressant att höra musik från andra kulturer/länder och i år var det faktiskt överlag bra musik som det bjöds på. Visst, med undantag så klart. Men de skulle aldrig få mig till att rösta på skiten. Synd att vi inte skickade Empty room eller vad det hette, den som kom tvåa i svenska tävlingen. Den var bättre.
Annars så låter allt precis likadant tycker jag Glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...