Gå till innehåll
fredag 19 april 2024
Gäst Mariage

Rörelser!!!

Rekommendera Poster

Gäst Mariage

Hej,jag har seglat ett par somrar och sett att benen försvinner mer och mer.Hur gör ni?Jag sitter vid datorn hela vintern och i båten hela sommarn.Funderar på att göra ett träningsprogram inför den här säsongen.

Det vore kanske något.Lever man längre får man fler somrar,,,,fler år med sossarna,hinner betala mer i skatt osv.Förlåt,spårade ur där!.Det här är säkert fel forum,men en ganska viktig tråd.

J

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

En bra övningsjorovarnjag börjar genast träna,eller nästa vecka.

Det andra,det där med att bära omkring?Ekelunden,har du tränat länge?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kombinerar man denna träning med s.k. Punktbantning kan man nå oanade resultat!

 

Punktbantning frågar du dig kanske? Då skall jag genast förklara denna enkla men ack så bekväma metod:

 

När man vaknar på morgonen är det viktigt att man fyller på kroppens energiförråd för att orka med resten av programmet.

 

Man börjar alltså dagen med en rejäl frukost.

 

Därefter påbörjar man bantningen vilket fortsätter till framåt lunchdags. Vid det laget har den intensiva bantningen tagit såpass på reserverna att en ordentlig lunch är det enda som hjälper mot den begynnande yrseln.

 

Med energin på topp kan man sedan fortsätta sin hälsobefrämjande diet med en intensiv svält fram till ca. 18.00 - 18.30. Mammas goda köttbullar eller någon av Dafgårds excellenta förpackningar brukar ge kraft att klara resten av kvällen.

 

På natten förbrukar kroppen den energi som man så väl behöver för nästa dags program så en ordentlig räksmörgås med tillbehör är perfekt innan sänggåendet.

 

Denna bantningsmetod fungerar väl så bra som alla andra!

 

Lycka till!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...