Jump to content
Friday 14 May 2021
Sign in to follow this  
Fogden

MG på mässan

Recommended Posts

Undrar om det är någon som vet var MG står i för monter på Stockholmsmässan skulle vara kul o träffa några fler MG-are o köpa vimpeln

Det var dåligt

Är Mg bara för västkusten eftersom dom bara representeras på Götebogsmässan ????

Visst är det trist.

Vi kanske ska starta en Stockholms-sektion? Då kan MG visa upp sig på Älvsjömässan också.

I övrigt var det en bra tur jag hade dit idag. Som vanligt kom man hem med armar som en gorilla efter allt släpande på broschyrer.smiley-undecided.gif\

Såg ingen MG-vimpel nånstans. Var du inte där Terra?2.gif\

det är på framsidan det gäller ;-)

Hur många gånger ska jag förklara att Göteborg ligger på baksidan?  Nåväl, så här är det: 

Hur man än vrider och vänder på sig, så har man ändan bak.  Men, drar man ner brallorna så kommer ändan fram, eller hur? Alltså blir ju Götet en Gazaremsa2.gif\

tjenare. bra skrivet terra du är klok som en bok, häls. jorjac21.gif\

Instämmer ... rent objektivt så är Stockholms-mässan minst lika stor som Göteborgs-mässan .. så varför detta totala ointresse för Båtmässan som pågår just nu !?

Jag vägrar att tro på att det handlar om något fjantigt Stockholms-komplex!

Hej! vill bara meddela att jag anser att stockholm är en jättetrevlig stad,, bara synd att den ska ligga så avsides.smiley-smile.gif\

Ha´ t pent stefan

Njaä, tittar du till höger så ser du MG:s intäkter(reklam).

De skulle inte komma in om sidan inte besöktes.

Sen om man läser om vilka som äger MG så förstår man varför Gbg prioriteras. Synd för oss som bor annorstädes.

http://www.maringuiden.se/omoss/

P.s Varför kan inte jag lägga in länkar och döpa dem????

Enda informationen som jag har är att 2 av de våra skall vara på mässan onsdag - fredag.

Mer information kommer imorgon.

//admin

Hej,

Det stämmer vi har ingen monter på båtmässan i Stockholm. Inte för att vi inte vill det, men vi prioriterar utvecklingen av sajten i stället. Vad gäller vimplarna så är priset detsamma (100 sek inklusive moms och frakt) oavsett om ni beställer på nätet eller direkt av oss (båtmässan i Gbg). Vi valde denna prissättning så att ingen skulle känna sig förfördelad.

Har vi ekonomisk möjlighet så kommer vi givetvis att ställa ut även på Båtmässan i Stockholm i framtiden.

Våra säljare Lena och Suzanne är uppe på mässan på onsdag, torsdag och fredag.

Hälsningar
maringuiden.se