Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
Terrafobica

Skärpning???

Rekommendera Poster

Nu förstår jag ingenting.  Låsa en tråd i dösnack för att det förekommer dösnack?  Vem är det som ska skärpa sig?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Läs påhoppen så får du se. Sånt hör inte hemma här på maringuiden (och f.ö. inte på något annat ställe heller.)

 

Länk: http://www.maringuiden.se/forum/;thread=82195

 

Detta gäller fortfarande...

 

DöSnack- Här postar du inlägg som är, offtopic, historier och motsvarande. Här är det lite högre till tak än dom andra avdelningarna. Naket,porr och liknande tillåter vi inte. Inte heller FÖR grova påhopp eller uttalanden tillåts. Glöm inte att rapportera det som bör kollas!! Obs Visa hänsyn!!

 

 

 

Hälsningar

maringuiden.se

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

eeeh?? den var ju gammal den tråden....är det ngn nyvaken i farten eller vad? Eller är det nån ny avdelningsmoderator som provanställts?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tja Steve !

 

Tillbaka o fortfarande lika på hugget :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

njae...den var ju snäll....kan inte reta upp siteadm inför helgen...då vet man aldrig vad som händer ....så jag tog en helseriös fråga istället...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn

Jag undrar om det är någon här som nu vet var gränserna går...?  Det var lite aktivitet i den låsta tråden till för nån vecka sedan, efter den 18 februari 2006 började tråden självdö. Sista inlägget gjordes den 22 februari 2006, och tråden låses av admin den 24 februari 2006! Två dygn efter sista inlägg! Varför vänta en hel vecka efter de grövsta tjafset innan Ni låser tråden?

 

Om det nu är viktigt för Er att ha ett rent forum borde Ni låst tråden långt tidigare, eller rentav tagit bort den, men då passar inte ett forum som DöSnack in här heller!

 

Jag tror Ni vinner mer på att försöka hålla ordning på chatten istället, där går det ju inte riktigt rätt till alla gånger numera! 

 

Är det kanske en önskan från MGs sida, att vi som är aktiva i dylika trådar ska dra oss tillbaka???

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte alls var gränsen går längre.  Själv deltar jag i alla typer av trådar, delar med mig av kunskaper när jag har några.  Frågar andra om hjälp när det behövs.  Skämtar friskt.  Det enda jag inte gjort är att skälla ut någon, även om det kliat i fingrarna någon gång.  Det är trist när hela trådar tas bort, den där tråden hade ett par länkar som jag var inresserad av och den var inte värre än någon annan. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller helt med både rövarn och terra... det finns ju många andra trådar där det har spårat ur mycket värre än i nämda tråd så varför Låsa den???

 

Vet inte heller vad gränsen för galenskaper går längre??? men det verkar som om små gliringar inte uppskattas.... Men jag tycker att ett forum om Dösnack borde ligga lite högre i tak en tex Övrigt... Oki att låsa radera trådar där det är rena kriget... Men jag tycker ändå att vi klarar att hålla en rättså rak kurs utan att spåra ur för många gånger på vägen...

 

Så nu till min stora fråga Vad är forumet Dösnack till för egenteligen???

 

!!!MVH REXCO!!! Som gärna snackar egrann skit men delar oxå med mig av mina kunskaper i bla Maskin/Elektronik etc...

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bra taktik från MGs sida. När det hettar till lite så blir det många besökare. Sen när tråden är på väg att dö ut och intresset svalnar så låser/raderar man den. Då har den och MG gjort sitt.

ingenting är gratis /jan 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hrmmm....vad är vitsen med att låsa en tråd då...tja i dom andra forumen om frågan är löst...på dösnack vet i katten...möjligtvis för att dra lite besökare till just den tråden...skapa lite intresse...för hade den spårat ur skulle den väl raderats?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...