Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
mellan

Våra politiker- Moralens väktare

Rekommendera Poster

FinnSpeed!

 

Prexis så är det...

 

*Fy Fan On, On & On*

 

/Lasse

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nora16!

När det finns misstankar om *fuckelifuck?!* blir det många On..... 13.gif\

 

*Hare Bäst*

 

/Lasse

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Haha nu kom kärringen upp ur sängen och undrade vad jag satt och garvade åt... har själv inte hört *Fuckelifuck* ´ förrns nu...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmm!

 

Bilden behöver nog ingen närmare kommentar... 9.gif\

 

Ähum /Lasse

post-3886-1394234574,0275_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag tror bestämt att göran är vagn.loket känner jag inte igen. hahaha

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Härliga söndag!

 

Minus 16 grader under natten här i Göteborg, det känns lite kyligt och det är därför lätt att komma in på våra mer prominenta medborgare.

 

I USA väljer folket sin president, i Sverige har vi vårt kungahus med rötter från slutet av 900-talet...

 

Kungen och kungahuset har gjort fler grodor än någon orkar räkna, men detta klipp är en riktig munsbit! 2.gif\

 

Mer alvarliga händelser som gör några upprörda kan vi läsa här:

 

Miljöskandal, kungen - Mer om detta

 

Här kör kungen i 160

 

Kungen om diktatur

- Listan skulle kunna bli mycket lång, men jag stoppar här...

 

*Härliga söndag*

/Lasse

post-3886-1394234574,9629_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

En just nu het ministers Omdöme?

 

Klicka Här

 

Men besluta om ett nytt båtregister som redan prövats och gick i graven, det går tydligen bra... 9.gif\

 

- Visst vill vi ha fler ministrar med den kalibern och omdöme... 10.gif\

 

Mvh /Lasse

 

P.S. Hur gick det? Någon som vet om hon åkte fast, eller sopades allt under mattan som vanligt... D.S.

post-3886-1394234577,3866_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kan inte tänka mig att hon åkte fast.  Det tystades väl bara ner som vanligtsmiley-frown.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Anngående drykesskap!
Vissa som diskuterar här har tydligen inte fattat innebörden angående allkohål och frammförande av fordon.
Det borde väll vara självklart att man inte sätter sej bakom ratten över huvudtaget dagen efter.Personligen rör jag inte ratten dagen efter även om det bara blev ett par öl.
Fram för mera allkolås även på båten efter som det fins så många som ite begriper mer.
MVH Anders

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kalla Fakta!

 

Här får vi ytterligare BEVIS på vår regerings ypperliga egenskaper...

Vattenfall = 100% ägt av staten!

 

KLICKA HÄR

 

- Känner vi oss säkra och stolta?

 

*Usch On*

/Lasse

 

P.S. För att göra det Enkelt! Vår regering stödjer diktaturer som Uzbekistan där man Mördar civila på öppen gata... Klicka här För att göra det ännu läbbigare, dom som överlevde första attacken med skottskador sköts morgonen därpå av soldater... Glöm Inte, detta tycker vår regering är okey, eller varför gör dom inget? Är det som vanligt lönekuvertet är viktigare... D.S.

 

Visst ja! Sosse Göran har ju fått ytterligare 65.000 kronor i ränta för sitt lilla godsprojekt som går lös på 18-20 miljoner...

 

Dubbelmoral: Klicka Här (Bok av Göran P: Den som är skuldsatt är inte fri)

post-3886-1394234578,811_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mitt elavtal på drygt 25 öre KWH går ut första maj.  Blev erbjuden ett nytt avtal på 47 öre3.gif\  Där ser man hur det går när kottplockarpartier bestämmer5.gif\

 

Men för gasen till gasspisen betalar jag en fast summa per år.  Ingen som har något tips på någon ånggenerator för att fixa sin egen el2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Mitt elavtal på drygt 25 öre KWH går ut första maj.  Blev erbjuden ett nytt avtal på 47 öre3.gif\  Där ser man hur det går när kottplockarpartier bestämmer5.gif\

 

Men för gasen till gasspisen betalar jag en fast summa per år.  Ingen som har något tips på någon ånggenerator för att fixa sin egen el2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

nä, det här kan du inte beskylla politikerna för. Elmarknaden är avreglerad sen många år så nu är det marknadsekonomin som regerar. Tillgång och efterfrågan vettu och lite kartellbildning. Avregleringar är inte alltid bra för konsumenterna. Det går att elda med kottar också2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hmmmmm.... Här ligger en hund begraven.... Ruffel o Båg på våran bekosstnad...  Rättvist NOOOO...

 

 

* Ruffel O Båg OFF *

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ge inte upp Eke!  Men visst fan blir man trött!  Vilka jävla summor de dribblar med, summor som en annan aldrig kommer upp till under ett helt liv.  Ändå ska det skattas på allt som knegarna drar ihop till.  Ska vi skapa båtpartiet?smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Floyd

hmmmm varför vill inte regeringen tvinga fram en omförhandling????hmmmm
 
man blir ju så jävla trött på den här skiten, har börjat se på möjligheterna att lämna landet och man blir ju inte mindre sugen när man gång på gång möts av sån här skit!! 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Går det inte att avförskaffa och välja Pressident istället??? Då har ju alla en chans att bli herre på täppan... 

 

!!!MVH REXCO!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag röstar på Bush. Vi lär honom att stava till Norway, sen tar vi oljan av norrmännen. Sänkta bensinpriser!!. Du kan bli vice

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


Hahaha... Jepp d hade vart något d... Jag vet fortfarande inte riktigt vad Kungen gör förutom att kossta pengar och köra förfort på motorvägen... Men det kan laa jag me så d är väll ingen merit...

 

Haha länge leve kung Rexco!!!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Psst!

 

Partiledare slarvade med fakta i TV-debatt.

 

Partiledarna förde fram flera faktafel och rena lönger i TV4:s partiledardebatt förra månaden. Det visar Nyheternas granskning.

 

Klicka Här

Hade någon av oss vanligt dödliga gjort något liknande hade det sagts: J#vla lögnare, mytoman etc...

 

- Hycklarna går däremot fria?

 

Mvh /Lasse

 

Källa: TV4

post-3886-1394234585,0669_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Igår var det stora rubriker på Metro´ s löpsedlar:

 

Sänk alkoholskatten och rör inte min pension!

 

Uttalandet gjort av fru persson/steen.

 

Vad menar tanta? - Ska vi supa skallen av oss så vi glömmer hennes mygel, eller...

 

Gamle centerledaren olof johansson har ju redan räddat & godkänt fifflet med våra pengar?

 

Klicka Här

 

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

 

Nu på morgonen kommer det fram i Aktuellt att lalla freivalds än en gång har ljugit för oss!

 

Klicka Här

 

- Förvånad? Knappast...

 

*Hav en fin vecka*

 

/Lasse

 

P.S. För att inga missförstånd ska komma till stånd, jag sympatiserar ingalunda med de som hade hemsidan utan det är lalla´ s lögn som upprör! D.S.

post-3886-1394234588,1103_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 

Äntligen ett (1) vettigt beslut av göran persson!

 

- Hej då lalla. 14.gif\

 

*Ha en Strålande Bra dag*

 

/ Lasse

post-3886-1394234588,6907_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage

Sverige är fantastiskt,hur länge ska en regering som är både blind och döv få fortsätta regera.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn

Lika länge som majoriteten av folket är både blinda och döva! 9.gif\

 

För att inte tala om glömska, folket glömmer alldeles för lätt!

Och dessutom är folket så in i bänken lättlurade att de gång på gång på gång går på alla dessa lögner politikerna sprider!

 

Majoriteten har ju trots allt valt att dessa stollar ska styra landet, och det är majoriteten som bestämmer om vi ska byta, frågan är om det hjälper?!?!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kan bara hålla med... *Suck*

 

Ni som såg presskonferensen tidigare idag kanske som jag blev upprörd när göran persson använde Anna Lindh som ett verktyg för att söka empati för lalla, sig själv och sossarna...

 

- Är gubben desperat månne?

 

Låt mördare ministrar och andra människor vila i frid, ska man lyfta fram något är det för att hedra vederbörande, inte på ett osmakligt sätt försöka dra egen vinning av det! *Usch vad lågt*

 

Mvh /Lasse

post-3886-1394234588,737_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var fasen på tiden...hon skulle fått sparken redan för ett år sen lite drygt! En utrikesminister som inte vet var Phuket ligger...jisses...är det andra gången hon avgår nu? Var inte hon inblandad i en lägenhetsaffär?

 

Det går inget vidare för kvinnorna som sossarna lyfter fram...

En köper choklad för pengarna o har p-böter i drösvis....men hon anses väl fortfarande som ett löfte.

 

Nä tacka vet jag Anna-Greta Leijon dåvarande justistieminister...som skaffade fram en bokförläggare ( Ebbe Carlsson ) o gjorde han till ngn slags agent....med fribrev o allt...det var tider det!! Hon har i alla fall  fått en avslutande passande tjänst...som chef för skansen...haha....!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...