Gå till innehåll
lördag 20 april 2024
Riwallen

Båtmat/Recept

Rekommendera Poster

Gäst Wille

Jag behåller mina recept för mig själv i fortsättningen för att slippa bli bestulen och raderad på dom!!5.gif\

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser


MG har bestämt att dom äger allt vi skriver i detta forum. Alltså ägs Dina raderade recept av MG...

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Wille käre vän.

 

Jag har sparat alla recept på disk så du vet det.

 

Hur är det med gourmeten i dig. Fått några bra recept av Jocke?

MMM minns tillbaka får något år sedan fasen vad recept och goa kockar det fanns då.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille


Tjenare Albin, jodå Jocke har allt bjudit på god mat. Han kan än8.gif\. Vi träffas emellanåt hemma på hans gods. Godsägarmat är aldrig fel. Ute i det fria i skärgården så brukar det även där bjudas på delikata upplägg med allehanda attiraljer. Det är inte mycket som fattas när Jocke är i farten vid spisen. Fattas bara annat när han har varit stjärnkock.


 När hans kära hustru Ulle ska laga något så tackar man vänligt men bestämt nej 2.gif\. Kunskaperna för matlagning ligger där på en extremt låg nivå.
 
/Wille 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Javisst. Men för en några år sedan diskuterades denna fråga här på MG och då bestämde MG att när inlägget var skrivet tillhörde innehållet MG. Hur man nu kan anse att en skribenternas kunskap ägs av ett forum... 8.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HAHAAH ja WIlle jag har hört talas om hennes matkonst. Hälsa till honom nästa gång du träfar han.
 
VP Ok med andra ord så äger MG oss alla. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...