Gå till innehåll
tisdag 16 april 2024
Stevemedselcon

Steve utgår

Rekommendera Poster

Hej då Steve.

Skönt när man inser själv när ens figur är överspelad och dags att döda och gå vidare.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker som många andra att det är underhållande att läsa dina inlägg och väldigt synd att du hoppar av.

Hoppas att du kan tänka dig att komma tillbaka.

Annars så hoppas jag att man får fortsätta att läsa om dina upptåg på boatlife.se

 

Mvh Gren

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jan - vi har bett varann om ursäkt så nu är allt ok igen. Nu kör vi som inget hade hänt
Peter

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja du Steve fan va gött att slippa dig.

 

Det var ju så jobbigt med dina inlägg. Att man skrattade ibland var ju inte bra fick ju kramp i magmusklerna och det kan ´ ju inte vara sunt.

 

Ha det gött din stolle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mitt inlägg var riktat åt FinnSpeeds håll men det är ju alltid roligt att få uppmuntrande kommentarer.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Där ser man hur viktigt det är med smilys när man skriver...

 

Läser man texten rakt upp o ner så....Som man gör när man bara tolkar text.

 

Det är förmodligen därför vissa reagerar som dom gör också (eller?)

 

Om alla lär sig smiley-cool.gif\smiley-cry.gif\smiley-embarassed.gif\smiley-foot-in-mouth.gif\smiley-frown.gif\smiley-innocent.gif\smiley-kiss.gif\smiley-laughing.gif\smiley-money-mouth.gif\smiley-sealed.gif\smiley-smile.gif\smiley-surprised.gif\ osv så blir det en lättare MG värld att leva med21.gif\ allars blir det en massa5.gif\

 

 

*kram på alla*

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Förresten.... Kan inte admin skriva ett litet script som gör att man inte kan posta ett inlägg utan 21.gif\

 

Det borde kunna rensa bort en del feltolkningar, då vet man i vilken anda inlägget är skrivet om man nu inte gör tvärtom? ööh

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Under hösten och vintern har jag ibland skrattat så att jag kiknat åt alla historier och galna upptåg.  Så är det nog för många av oss, den kära båten ligger i vinterdvala och tid finns över för tokroligheter.  Mig veterligen så har väl de flesta skämt legat i övrigt snack  (utom de som spårat ur förståssmiley-tongue-out.gif\) Tycker man inte om skämt är det väl enkelt, håll er till de andra snacken  förslagsvis träsnack om ni försår andemeningen.  (Förlåt alla träbåtsägare)

Ni som tror att Steve, jag, rövarn, mfl. bara har snackat skit här, gå in och kolla igenom våra inlägg så får ni se vad det har bidragits till.

Väldans trist om MG blir ett forum för stereotypa tråkmånsar. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Såja, såja1.gif\  Han får väl sätta sig och plita ner dem igen, ord för ord2.gif\.

 

Nu hjälps vi åt att locka, tvinga, hota tillbaka dem som hjälper till att hålla skutan flytande.  Andra, mer tvivelaktiga element får gå på plankan.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Tråkigt att mallen för båtfolk är att man ska vara rak,tydlig,seriös,välformulerad , saklig,nykter och allmänt gråtonad......

Själv brinner jag inte för MG, men gärna för mina båtbröder .

 ... vad gör jag nu ?????  Tackar för mig ,eller ???



Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Återigen ber jag om att få information om när det skickas mail eller annat som är tvivelaktigt genom maringuidens system. Vi loggar allt men har inte tid eller önskan att kolla detta. Det kommer dock att ske om vi får indikationer på att det är idiotmail som skickats.

 

/admin

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Går det inte och tvingan tillbaka då. Hota med kölhalning och gå på plankan  14.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fan....de va inte bra.......ingen Steve vad ska vi nu skratta åt i vinterkylan och de eviga mörkret??..

 

 

 

De finns för på sånna som SMS så dem ska va man rädd om....hmm kopplöst

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Detta var verkligen tråkiga nyheter o läsa !!!! smiley-cry.gif\

Det har varit en höjdare att läsa dina inlägg !! 2.gif\ Om man inte förstår ironi.......ja vad säger man...

 

Jag kan förstå de som klagar på att om man ställer en fråga o får dumma svar så blir man lite lack men det får ju inte gå så långt att man driver bort personer från MG.....15.gif\

 

ÖvrigtSnack forumet måste väl finnas till för just vad det står för, eller ?? Inläggen som finns här, finns här av den anledningen att de inte passar in under övriga, av förklarliga skäl smiley-smile.gif\

 

Vad som har hänt o inte på chatten kan jag inte svara på eftersom jag inte har deltagit där, men man kan ju ana vissa meningsskiljaktigheter......

 

Steve ! Var du nu än tar vägen måste du fortsätta att rapportera dina äventyr med Selcon !!!

 

Steve - saknad av många ......( kolla bara antal visningar på hans trådar....) smiley-cry.gif\smiley-cry.gif\

 

/Jonas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Tjenamors i vintermörkret.
Hajade inte att det var så alvarliga saker på gång här.
Klart man vill ha seriösa svar på sina frågor MEN VA TUSAN....
La in en seriös fråga för ett tag sen och fick några icke seriösa svar.
(Kanske kan förstå det)
Är det någon som har en bruksanvisning till en portapotti????
Svar:Öppna locket o ....
Vart lite sur hehe men sen när jag förklarat att jag var seriös/kanske svårt att ta det seriös jag förstår det nu/ fick jag de svar jag behövde.
Jag tyckte egentligen att det va ganska kul,spec när jag fått ett riktigt svar.
Alla andra tyckte säkert att det va skit kul...

Skoja och driv men man kanske ska sätta dit en 2.gif\ sä man vet.kanske inte är uppenbart att man skojar.
Folk kan va känsliga.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...