Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
Terrafobica

Jag gillar verkligen er MG-are!

Rekommendera Poster

MG är ett fantastiskt forum med mestadels lika fantastiska medlemmar.  Här byter vi åsikter och erfarenheter med varandra.  Ibland är tonen rätt hård, men lika ofta skämtas det friskt, då och då rejält under bältet1.gif\

Vi får inte låta oss påverkas av att det numera när gästinläggen är borta, tycks finnas de som loggar in enbart för att skapa skittrådar avsedda för att få oss andra att gå i luven på varandra.  ETT STORT TACK TILL MG SOM RADERADE TRÅDEN: S. 

 

Hoppas att ni har det fint och att en av våra mesta skrivare tar sitt förnuft tillfånga och stannar kvar här.

 

God jul på er10.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ohoy.

Bra skrivet. Jag håller med. (vet dock inte vem som hotat med att lämna oss, men kan gissa...)

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

ja så är väll det här . kör hårt och var glad

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille
Ja du Jan, inte har jag påstått eller anklagat någon för att ha varit full när personen ifråga skriver sina inlägg.

Mitt sista inlägg i den tråden var ett svar på din fråga varför man väljer att radera sina inlägg. Att det finns tidigare exempel på personer som har raderat sina inlägg på olika grunder, det kan ha varit att man har ångrat sig för att man själv kanske har ansett att man har fel eller så kan det ha skrivits med sprit i kroppen.

Jag har inte namngett någon i detta fallet. Gå tillbaka och läs själv får du se Jan.
För jag har inte raderat mina inlägg, det jag har sagt står jag för även om man kan ha fel ibland vilket även jag har erkänt vid ett par tillfällen.

http://www.maringuiden.se/forum/;thread=74632

Dessutom så har jag varit i kontakt med Lasse ekelunden efter detta och det är inte mig han är less på.


/Wille

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Småtomtar?

Vad menar du med det?

Är det tomtar på loftet du pratar om, eller bara tomtar inför jul?

 

Det är alltid trist när en aktiv medlem väljer att bli passiv.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte att vi ska spekulera så mycket i det som hänt, det är historia nu.  Visst, ibland har det väl hänt att man skrivit något obetänkt med en grogg för mycket inanför västen.  Men rena påhopp hoppas jag att vi slipper här.  Föresten, borde det inte finnas en dyngrak smiley också?  Den kan man klicka på när man tycker att man behöver det.smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Allt borde bli bättre om vi tänker oss att det här forumet är som att sitta på bryggan, dingla med benen och prata med varandra. Den tonen är väl bra att ha. Det är litet för lätt ibland att bli provocerande, mästrande, tyken m.m. när man sitter på sin kammare och inte får omedelbar reaktion som man ju får när man talar med folk, ansikte mot ansikte.

Det är kanske som Lasse var inne på när vi hade kontakt tidigare idag, att man är allmänt frustrerad och less över att vara på landbacken i vinterrusket. Då är det lätt så att fingrarna slinter iväg litet snabbare än vad tungan hade gjort IRL (in real life).

God Jul på er allihop, alla ni som gör det här forumet till en levande och rolig möteplats för oss båtintresserade. Gott Nytt Båtår och lycklig sjösättning så småningom.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

jag med

fick oxå mail frå eke han mår gott i alla fall och jag tror han kommer till baka till MG.

vi skitpratare borde kanske hålla oss mer till övrigt snack och låta dom andra foruminägget vara lite mer seriösa

en som själv gärna pratar lite skit 2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ohoy! 

Bra förslag 21.gif\.

PS

Eke blev nog mail-bombad. Alla verkar ha skickat mail till honom. Kul för honom och en klar signal om att han är välkommen tillbaka!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tar mig friheten och visar ett kort utdrag ur ett brev från Eke till mig.

 

Det är absolut inga inre stridigheter eller påhopp som fått mig till detta beslut.

 

Låt nu honom smälta detta ifred, han kommer tillbaka, var så säkra.  Vem kan leva utan vår familj? 

 

\<ahttp://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_11_8.gif\ border=\0\ />

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...