Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Stevemedselcon

Till salu

Rekommendera Poster

Oj, vilken båt, den verkar ju ligga riktigt stadigt i vattnet.. Den måste gå som en fisk i vattnet, vad vill du ha för den?

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har aldrig under hela mitt 2,5 månader långa liv som båtägare sett sådana fendrar i handeln här i Sverige, men det som oroar mig mest är innehållet i dem. På ena fendern kan jag se lite etiketten och det ser ut som om innehållet är farlig, frätande. Tänk om ena fenderlinan släpper och fender far upp i luften, när den sedan är på tillräckligt lågt tryck exploderar den och det frätande innehållet regnar över båten och familjen..

Men förutom det ser båten fin ut, jag funderar på att skaffa mig en dykbåt, hur tror du den båten skulle klara sig som en sådan? Är den tillräckligt sjösäker?

Helst skulle jag vilja ha en s.k. folding-båt (det är ett nytt koncept, du har säkert hört talas om folding propellrar på segelbåtar, detta är liknande), det är en typ av båt so man kan fälla ihop och ta med sig ner under vattnet när man dyker. Tror du din båt skulle kunna byggas om till en sådan undervattensbåt?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Den där etiketten ska du inte bry dig om...det är lokalpolisen som tvingat mig att fixa såna till mitt hembränneri o sen är det väl nån av alla ungar som man har som satt dit den på fendern

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Jag skulle behöva en jolle till min segelbåt jag just köpt, tänkte ge mig ut på en längre seglats. Någon som har en jag kan köpa till ett bra pris?
Bifogar bild, vill ha en jolle som matchar antingen bottenfärgen eller mina röda ögon.

post-832-1394234510,1974_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Efter som jag har en del kvalitets båtar så har jag naturligt en bra jolle till dig. Jag tycker den matchar din nuvarande båt samma låga profil och ligger bra i vattnet. Jollen har inga större läckage vid detta laget har den läckt vad den ska och du kan räkna med många år av glädje med en jolle från mig. Säljes till högstbjudande. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det bästa med min båt är att många gäst hamnar räknar ut avgiften på båtens längd över vattnet! Så du kan räkna med mycket lägre pris i gästhamnar med en vacker båt som denna. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, den ser fin ut. Jag förutsätter att den är osänkbar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oj vilken mastig båt, vad kallas den typen av rigg?

Jag har hört att under kallakriget gjorde ryssarna många försök med att just göra ubåtarna seglingsbara. Kul att se att det äntligen kommit en fungerande produkt! 

Låt mig gissa, bottenbehandlad med dy?! 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Som du ser på bilden är den helt osänkbar där av priset.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hittar inget pris, det står ju bara säljes till motbjudande?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har en annan om du tycker att den blir för dyr för dig!Denna är lite äldre men i stort sett i samma goda skick

 
 
 
 
Vi förmedlar kvalitets båtar www.batskojaren.se livs tids garantier på alla båtar (Som flyter) 

post-9770-1394234510,2716_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Din hemsida, båtskojaren.se, verkar inte fungera riktigt. Men jag är övertygad! Jag mailar mitt kreditkortsnummer på en gång, skicka jollen per SMS om du har möjlighet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du måste vara en av dessa personer som har precis hur mycket pengar som helst med tanke på alla de fina båtar som du har. Det syns också på bilderna att du är en riktig båtkännare, Du kan dina båtar och håller dom i perfekt skick!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Oja...det fejas ganska friskt här just nu...ska du ändå köpa upp dig nu på lite fräscha båtar kan du få med den här oxå på köpet, har ingen nytta direkt av den längre, kan ligga gärna sätta upp en markering för grynnan istället

post-5022-1394234513,8158_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det här är ju förskräckligt!Kommer hem efter en underbar vistelse i skärgårn,och vad får jag se?NågonFörsöker att sälja en sjunken båt.Att sådant får förekomma?Dessutom finns det tydligen gott om köpare....Herregud.Ser ni inte att det är ett vrak?Tydligen nappar även andra på trendenatt sälja sina båtar.Var finns båtbesiktingnen?Är män så kå...på båtar att de går på vadsomhelst?Näe nu är det nog.Jag mår illa.Hur skall vi seriösa båtägare klara sånt här?......Jag är djupt chokerad,söker mig till en krisgrupp,ge mig tips?...måste ha hjälp snart.2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag förstår det....men kan man lita på honam?Efter det här behövs psykologisk hjälp.smiley-sealed.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan lita på mig gumman...host-host...ger dig ett spezialprize only for you! Och jag skickar med denna kabinbåt som bonus!Så vad sägs? Kan du missa detta tillfälle???

post-5022-1394234514,8566_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Måste säga att det känns frestande,men jag tror jag behöver Sakta innlemmas i ett nytt tänkande.Hjälp.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Här är en riktig skönhet. Numera torr och fin. Som oftast torkar de fint när de kommer över ytan igen. Inget speciellt att bry sig om ifall de bara legat under ett tag. Ett par hårfönar hjälper till att påskynda processen. Sedan är det bara att gå på med lite Autosol så blir de blankare än de var nya. På med Maringuidens nya vimpel så att alla kan se att det numera är en värdig skeppare som har hand om skutan.

 

Finns att beskåda i Stockholm för hugade instressenter.

 

/Roland

post-4060-1394234514,9982_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det här med autosol har jag inte provat än,Skall jag dessutom köra med hårfön,för att torka ur,så undrar jag hur processen skall fortskrida för att bli enriktig skönhet.Maringuidens vimpel vågar man ju inte bära förrän man är en värdig skeppare.Finns det något Spa,för oss murkna?smiley-cry.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...