Gå till innehåll
onsdag 24 april 2024
Gäst Skipper

Degradera inläggen

Rekommendera Poster

Gäst Rutgerson

Ah! Bor du också på Orust!?smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

Ah! Bor du också på Orust!?smiley-wink.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Tycker mest att det är en kul grej med grader och smailies!!! Och att någon ens orkar bry sig om det och klanka ner på det är bara löjlig. Alla sidor har sin lilla grej som gör dom speciella. Sluta gneta!!!! och bli medlem du oxå så kanske du en dag uppnår amiralgraden du oxå.

 

MVH Rexco!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

 Som du ser är detta ett populärt ställe.Varför ska du komma o gnälla bara.Ja menar var lite positiv.Det står ju inget om att man här ska uppträda högst allvarligt o gärna lite till.Här är folk helt enkelt sej själva.Kanske vill sitta o skriva lite skit elelr nån undrar nåt mer allvarligt om motorn osv.

Ja menar det funkar bra utan att sådana som du kommer o gnäller.Såna som du finns överallt o förstör ofta stämningen.Hoppas du kommer på bättre tankar o inser att livet ibland e lite lek.....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

37 grader... Du menar väl din kroppstemp före skipper gjorde sitt 5.gif\lilla inlägg?

 

en grad till. HA HA2.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min gode Secalka!

 

Tack för ditt inlägg. Jag förstår ditt problem och du ska veta att du inte är ensam om det här problemet.

Det finns inga direkta lösningar på ditt problem men jag tycker du ska uppsöka en terpeut som kan vägleda dig. Det enda jag kan ge dig är ett tips

det är att satsa på krama de kvinnliga styrelsemedlemmarna då de manliga antagligen tror att du har baktankar men kramandet. Börja med ett handslag på de manliga det kan räcka.

Jag hoppas och tror att det blir bättre. Om det kan vara till någon tröst steg du i graderna efter ditt inlägg.

 

Lycka till

 

Dr Riwan

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Såna här djupa frågor borde dryftas under en särskild spalt, typ fråga Steve, så skulle det bli klara ordentliga svar....

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var länge sen vi hörde nåt från Skipper...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn

Jag har inget mer vettigt att tillföra denna tråden, men jag vill ha ytterligare en poäng till gradjakten.

smiley-tongue-out.gif\

 

Rövar´ n

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

LadyB?!

 

Har du hittat vilket rödtjut du tänkte på?

Måste ha något till chipsen i helgen 8.gif\

 

Nä, ska faktiskt till Madrid och avnjuta några Spanska variationer i helgen.

 

Vilken kul tråd det blev 2.gif\

Visar väl bara att viljan till att höja stämningen är större än att gnälla här på Maringuiden. 21.gif\ 

 

/Fredrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

Men passa dig Rövarn..

När du uppnått mest antal grader så kan man ju inte skriva fler inlägg ju..

För då har man inget att skriva för...

 

Puh, skriv med omsorg..så att det inte blir för många grader.

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn

Oops, smiley-surprised.gif\ tänkte inte på det...!

 

Bra gjort med berättelsen, Rutger 21.gif\

 

Rövar´ n

 

Uj, nu blev det visst en till.....smiley-innocent.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Käre Dr Riwan

Jag har nu uppsökt en terapeut och allt gick bra tills dess att jag kramade honom.
Vad gör jag för fel?
Jag gjorde som Du sade och kramade de kvinnliga styrelsemedlemmarna
men den första såg bara förvirrad ut på Konsum, den andra gav mig en örfil på damernas omklädningsrum i badhuset. Den tredje gick det bra med tills dess hennes man kom hem ??

Har jag missat något ??

Undrande

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

20.gif\

 

Jag vet inte men jag tror att uppdateringsfrekvensen av berättelsen ligger ngt över min kapacitet just nu, men jag skall se óm jag inte kan klara av att få med utg.1 med Jultidningarna.10.gif\

( Just nu är jag Överfurir på antalet sålda Jultidningar, det går ju lite trögare eftersom Jul kommer så sällan..smiley-frown.gif\

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej igen Secalka.

 

Jag ser att du gör framsteg med ditt kramande och att en styrelsemedlem svarade tillbaka på din kram är inte illa för en nybörjare.

Försökte du krama hennes man oxå?

Man måste försöka läsa av situationen. Att krama någon inne i badhuset kanske inte är att rekommendera eller på konsum ibland leverpastejen.

Det blir inte rätt känsla om du förstår vad jag menar. De förstår inte vad du menar då när de inte har närheten till någon båt eller brygga.

 Försök att få dem till din brygga och krama dem där så kanske de oxå förstår att du bara är en kärvänlig båtälskare som tycker att man ska kramas på bryggan.

 

Lycka till

 

Dr Riwan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dr Riwan.

 

Jag tog med mig båten på trailer hem till vår kvinnliga ordförande , gapade och visade min brygga som jag har mellan två kindtänder och gav henne en kram.

Nu väntar jag på att Polisen skall släppa ut mig.

Något gick fel men jag vet inte vad ??

 

Skall jag byta båt?

 

Undrande

 

ps. Vänligen returnera detta mail för det var det enda jag hade

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det han försöker säga är: Gräset är alltid grönare på andra sidan staketet...

 

Var det Runar som sa att när han såg ett rådjur så tänkte han inte så vackert utan var är bössan...

 

Det är ungefär så man ska tänka...när man ser en kvinna så ska man tänka: hur får jag henne att bli mitt ex?

 

Problemen som kommer sen med uppretade hannar osv....det tar man då...en sak i taget-...o nöjen går alltid först...eller arbete...hur man nu ser det....vilka visdomsord jag sprider...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Min käre Secalca

 

 

För att svara på den frågan måste jag ju veta vad du har för båt?

Tycker polisen gjorde fel om det kan vara till någon tröst. De borde inte spärrat in dig utan ordföranden. Du gjorde helt rätt.

 

Dr Riwan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Dr Riwan.

Båten borde imponera i och med att det är en gammal ångbåts bogserare som är närmare 20 meter. Det gick i och för sig sönder en hel del i hennes trädgård och delar av taket till garaget samt några cyklar gick åt.
Transportfirman skall hämta båten i morgon, när de har bärgat lastbilen som fastnade i ordförandes vattensjuka gräsmatta.

Såg att Du hade fått hjälp av den kände Steve för att lösa mitt problem och det känns tryggt. Till Steve kan jag bara säga att alla kvinnor jag har varit i kontakt med ganska snart har blivit mitt ex, så att säga så då är det väl bra antar jag, eller.

ps: Ordförandes man är Polis så hon kanske inte ville följa med till jobbet då

Undrande


Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det glädjer mig att höra att du greppat läget om exen...det är verkligen bra...det besparar mig en massa tid här ...tid som jag kan ägna åt tex en snabbsköpskassörska eller ngt...ditt problem är att poliskvinnor ska du inte ge dig ilag då dessa utsatts för batonger som du inte kan konkurrera med. Ta ngt enklare...exempelvis en mikrobiologs hustru...hon är inte van vid sånt som syns...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej undrande!

 

Det låter faktiskt som du sitter i klistret. Tycker fortfarande att du gjorde rätt. Att ta med båten hem till ordföranden för att visa sin hänsyn för andra båtmänniskor visar att du har ett gott hjärta och ett stort mod.

Kanske är hon en seglar människa och lever i det förgångna och bara ser en stor klyfta emellan motorbåts ägare och seglare?

Att båten fastnade i hennes trädgård ska du absolut inte klandra dig själv för. Hon skulle inte ha vattnat så mycket. Hon borde veta att man kan få oväntat besök. Angående cyklar och garage kan jag bara säga att cyklarna var säkert stulna och tagna ur polisens förråd och garaget var med största sannolikhet ett fuskbygge. Så jag tycker att de ska tacka dig att du inte ringt SÄPO.

 

Angående Steve så är vi egentligen konkurrenter men hjälps åt vid svårare fall.

 

Hoppas vi kan ge dig någon tröst i detta fall och när du blir utsläppt från fängelset tycker jag att du ska satsa på kassören istället. De brukar vara lite mer förstående

 

Mvh Dr Riwan

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

Jag talade med Runar och han tycker att du handlade helt rätt..

- Att veta det måste ju vara det viktigaste, inte när du skall komma ut.

 

 

Dr.Rut

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Dr Riwan.

 

Män i vita rockar kommer och hämtar mig nu och det känns trevligt.

(Vänta lite skall bara trä in armarna i en fin skjorta de har med sig....)

Skriver det sista med tungan så det är därför det går långsamt..........

 

undrande....zzzzzzzzzzzzz

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hej igen undrande!

Jag får be om ursäkt om mina undersåtar var hårdhänta emot dig men jag tyckte du var så mentalt instabil att jag ska ta dig till min privatklinik i Knutby.
Nästa gång du vaknar upp så är du på ett trevligare ställe och vi ska inleda din behandling.

Mvh Dr Riwan

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...