Gå till innehåll
torsdag 18 april 2024
Gäst Skipper

Degradera inläggen

Rekommendera Poster

VARNING FÖR ASGARV!!!!!! HAHAHAHAHA!!!!

Det kanske gick till överdrift?????

KEEP IT UP!!!!!!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

Rättning mittåt!

 

 

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Skipper
För en gångs skull kan jag hålla med Rutger, nämligen när han kommenderar Rättning Mittåt, vilket väl är ungefär vad jag efterlyst.
Annars är det bara att än en gång konstatera att det är mycket svårt att debattera med motståndare som ibland har begränsad läsförmåga eller ordförståelse.
Att kritisera något är inte detsamma som att kräva att det ska göras om för att passa den kritiserande, som någon tror. 
Mitt omnämnande av den stackars panelen, som inte drogs in på forumet i avsikt att diskutera tekniska problem (läsförmåga och ordförståelse igen) utan för att ge ett exempel på mina alternativa aktiviteter till datortjat, har tydligen också missförståtts.
Det är inte lätt. Som Fritiof Nilsson Piraten skrev, man kan inte skriva om en synål utan att någon enögd jävel känner sig träffad.
För övrigt tycks det som om en och annan skulle behöva studera de regler om vett och etikett som påstås gälla.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn

Att Du orkar bemöda Dig med att komma hit och läsa allt oseriöst som skrivs här. Och dessutom ha mage att skriva anonymt...

Varför kritisera om Du inte vill åstadkomma en förändring?

Jag tycker Du ska hålla Dig till flygforat, men det kanske inte är tillräckligt stelt för Dig där!

9.gif\

 

Rövar´ n

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Rutgerson

Så här ser det ut på Flygforat just nu!!

Svensk Flyghistorisk Förening

Nu får det räcka med tugget!

xxxxxxxxxx@hotmail.com

 

 

Verkar som om Skipper är en liten forumsmarodör, för det kan man ju räkna ut med det man sitter på att hans patetiska uppförande här är tillika om där..

 

Ja vad säger du skipper-fisen, skall du inte ta å regga in dig istället så vi kan veta vem du är?

 

Fegis!

Skicka mig ditt kontonummer så jag kan sätta in 220 kr...det räcker väl till att hyra en kompis en liten stund.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hmmmm, föregående inlägg skrevs 29/10- 2005. ibland känns det som om tiden står still.

 

 

God fortsättning på det gamla året och hopps det nya blir lika bra

 

/same shit different year 

 

Senast ändrad av FinnSpeed | 26 december 2007 | 17:23

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...