tobbe36 1 Posted Wednesday at 06:58 PM Är sugen på en HR 610 CB. En nackdel mot liknande båtar jag kikar på är att denna inte har kapellgarage. Hur stor skillnad gör det skulle ni säga? Share this post Link to post Share on other sites
Hybro 1,175 Posted Thursday at 02:31 AM Menar Du att de flesta båtar säljs med sådant? I vår hamn har många båtägare täckställning med presenningar av olika slag. Oavsett är inget av dessa ovan som obligatoriskt följer med en båt. Snarare undantag. 2 Share this post Link to post Share on other sites
Jorgen01 477 Posted Thursday at 05:16 AM 2 timmar sedan skrev Hybro: Menar Du att de flesta båtar säljs med sådant? I vår hamn har många båtägare täckställning med presenningar av olika slag. Oavsett är inget av dessa ovan som obligatoriskt följer med en båt. Snarare undantag. Detta är inget svar på trådskaparens fråga. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
tobbe36 1 Posted Thursday at 06:01 AM Kapellgarage är en lucka man fäller ner kapellet i på båten. Inte ett garage till båten. 😅 1 Share this post Link to post Share on other sites
Jorgen01 477 Posted Thursday at 09:50 AM Jag ägde en sådan båt för några år sedan, båten är det inget fel på. Det som gjorde att jag sålde den var krabbet med kapellet. Maila mig gärna så kan jag förklara när vi bytt telenr med varandra. Mvh J Share this post Link to post Share on other sites
klusa 14 Posted Thursday at 10:01 AM 14 timmar sedan skrev tobbe36: Är sugen på en HR 610 CB. En nackdel mot liknande båtar jag kikar på är att denna inte har kapellgarage. Hur stor skillnad gör det skulle ni säga? Hej, Hade en Yamarin 59HT med kapellgarage. Praktiskt att få undan och "osynliggöra" kapellet. Man fick dock lägga ner lite mer tid och vara mer noggrann så att man inte skadade plastrutan när man vek ihop kapellet. Dealbreaker. Nej! Share this post Link to post Share on other sites