Koskar 1 Posted March 1 Är det möjligt att kapa och skarva en sådan här tryckslang till power trim? Har fått en skada på slangen och verkar vara väldigt svårt att komma åt att byta slangen.. Share this post Link to post Share on other sites
Jorgen01 480 Posted March 1 Ring närmsta hydraulservicetekniker. Share this post Link to post Share on other sites
Eld- 555 Posted March 2 Jag vet inte hur din motorinstallation ser ut men du behöver bara kunna trä in och ut slangen. Du kommer åt slangens andra ända från utsidan genom att skruva loss fördelningsblocket på undersidan av skölden. Den sitter (antagligen) under en stor offeranod. Share this post Link to post Share on other sites
Koskar 1 Posted March 2 22 minuter sedan skrev Eld-: Jag vet inte hur din motorinstallation ser ut men du behöver bara kunna trä in och ut slangen. Du kommer åt slangens andra ända från utsidan genom att skruva loss fördelningsblocket på undersidan av skölden. Den sitter (antagligen) under en stor offeranod. Okej spännande det skall jag kolla, det är ett DP-SM + TSK SX-MACET. Share this post Link to post Share on other sites