Rolf_AB 26 Posted Sunday at 02:30 PM Va va motor nr 2 ur 🙌 Och påbörjad 4 Share this post Link to post Share on other sites
NW355 250 Posted Sunday at 10:30 PM Ser att du har den gamla typen av oljekylare(fyrkantigt gavellock). Fick för mig att alla KA(M)D hade den nya varianten. Man lär sig. Share this post Link to post Share on other sites
dawe_a 3 Posted yesterday at 06:10 AM Kul att följa.. Håller själv på att mecka/täta/förbättra min första marindiesel (41b), Är av uppfattningen att förebyggande underhåll är vägen att gå! Uppskattar alla bilder och info! Varför lyfte du toppen? Läckte packningen? Ska du byta fodersatser ? Share this post Link to post Share on other sites
Rolf_AB 26 Posted yesterday at 08:34 AM 2 timmar sedan skrev dawe_a: Kul att följa.. Håller själv på att mecka/täta/förbättra min första marindiesel (41b), Är av uppfattningen att förebyggande underhåll är vägen att gå! Uppskattar alla bilder och info! Varför lyfte du toppen? Läckte packningen? Ska du byta fodersatser ? Mäst för att jag va nyfiken så passar på att byta packningar och foder Share this post Link to post Share on other sites