Georg_Ohm 4,510 Posted August 18 Ibland finner man tveksamma annonser på Blocket. Men detta måste väl ses som onödigt plågsamt, ättestupan är nog mer smärtfri. 6 Share this post Link to post Share on other sites
Kane 938 Posted August 18 Fegt att anonymisera annonsbilden. Share this post Link to post Share on other sites
pseudonym 1,147 Posted August 18 Ja en åldring vill man väl inte ha med sig? De är ofta inkontinenta och luktar därefter? 1 Share this post Link to post Share on other sites
excel319 404 Posted August 18 1 timme sedan skrev pseudonym: Ja en åldring vill man väl inte ha med sig? De är ofta inkontinenta och luktar därefter? Nu känner jag mig kränkt av förutfattade mening om en stor grupp 😉 1 2 Share this post Link to post Share on other sites
Georg_Ohm 4,510 Posted August 19 12 timmar sedan skrev pseudonym: Ja en åldring vill man väl inte ha med sig? De är ofta inkontinenta och luktar därefter? Det är kanske därför som annonsören vill ha dom på avstånd bakom båten. 11 timmar sedan skrev excel319: Nu känner jag mig kränkt av förutfattade mening om en stor grupp 😉 Dax att anmäla? Share this post Link to post Share on other sites
Dany_ms 34 Posted August 19 Åldringar har ju ofta problem med pumpen, så att man kan använda en vanlig på just denna torde vara en stor fördel. 2 Share this post Link to post Share on other sites
pseudonym 1,147 Posted August 19 19 timmar sedan skrev excel319: Nu känner jag mig kränkt av förutfattade mening om en stor grupp 😉 Jag beklagar din situation.😉 1 Share this post Link to post Share on other sites
excel319 404 Posted August 19 15 minuter sedan skrev pseudonym: Jag beklagar din situation.😉 En åldring utan inkontinensproblem eller hjärtproblem är inte mycket att beklaga.☺️ 1 Share this post Link to post Share on other sites
Volvo_Penta 617 Posted August 19 23 timmar sedan skrev pseudonym: Ja en åldring vill man väl inte ha med sig? De är ofta inkontinenta och luktar därefter? Tänk på att bumerangen sitter i nacken på Dig om ett antal år... 😊 1 Share this post Link to post Share on other sites
pseudonym 1,147 Posted August 19 1 timme sedan skrev Volvo_Penta: Tänk på att bumerangen sitter i nacken på Dig om ett antal år... 😊 Det sker fortare än man tror. Plötsligt händer det. 5 år kvar att slita på jobbet. 1 Share this post Link to post Share on other sites