Gå till innehåll
tisdag 23 april 2024
Sunseeker47

Ny teak till badbrygga Sunseeker Camargue 47

Rekommendera Poster

Hej! 
 

Jag har en Sunseeker Camargue 47 där teaken (äkta) på badbryggan är sliten och behöver bytas. Är det någon som känner till:
 

1. Någon bra firma i StorStockholmsregionen/Ostkusten som kommer ut och mallar för den nya teaken samt lägger på teaken (limmas) Jag tar bort den gamla teaken och gör förarbetet.

2. Jag mallar själv och sedan tillverkar de teaken (med denna lösning kan firman vara var som helst i Sverige) och jag ombesörjer allt arbete med att ta bort gammal teak/lägga på den nya teaken. 

 

Förlag på bra firmor mottages tacksamt!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
16 minuter sedan skrev Sunseeker47:

Hej! 
 

Jag har en Sunseeker Camargue 47 där teaken (äkta) på badbryggan är sliten och behöver bytas. Är det någon som känner till:
 

1. Någon bra firma i StorStockholmsregionen/Ostkusten som kommer ut och mallar för den nya teaken samt lägger på teaken (limmas) Jag tar bort den gamla teaken och gör förarbetet.

2. Jag mallar själv och sedan tillverkar de teaken (med denna lösning kan firman vara var som helst i Sverige) och jag ombesörjer allt arbete med att ta bort gammal teak/lägga på den nya teaken. 

 

Förlag på bra firmor mottages tacksamt!

 

Vi har en bra kille som jobbar med detta på vår marina i Nyköping, ring och kolla hos Marincentrum i Nyköping och fråga efter Jakob Carnesteth.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Kolla sandoy batdekk i Norge. Dom har mallar till mååååånga modeller och trots frakt blev dom överlägset billigast jämfört med de svenska företag jag tog in offert ifrån. Väldigt populärt i Norge med bra resultat. 
 

https://baatdekk.no/

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...