Jump to content
Sunday 21 July 2024
maboerik

Kapell till flipper

Recommended Posts

Hej! Jag går i funderingar på att beställa ett nytt kapell till min flipper 700 och undrar om det finns några rekommendationer på kapellmakare som håller god kvalitet på jobb och humana priser.

Det verkar vara en djungel och söker man lite så hittar man kapellmakare som håller låga priser, men det vore kul med info om bra och dåliga kapellmakare man ska passa sej för.

10 timmar sedan skrev maboerik:

Hej! Jag går i funderingar på att beställa ett nytt kapell till min flipper 700 och undrar om det finns några rekommendationer på kapellmakare som håller god kvalitet på jobb och humana priser.

Det verkar vara en djungel och söker man lite så hittar man kapellmakare som håller låga priser, men det vore kul med info om bra och dåliga kapellmakare man ska passa sej för.

Var finns båten? Resvägen för kapellmakaren påverkar priset.

4 minuter sedan skrev Rascal:

Var finns båten? Resvägen för kapellmakaren påverkar priset.

Båten finns i Luleå! Jag läste att en del kapellmästare har färdiga mallar och sen har jag kvar orginal kapellet till den om de går att använda som mall!

1 minut sedan skrev Makro:

Har du mallnummer kan du kolla med Hansen

Det sitter lappar på insidan kapellet, står det där vad det är för mallnummer där?

3 minuter sedan skrev maboerik:

Det sitter lappar på insidan kapellet, står det där vad det är för mallnummer där?

Ja det bör det göra, jämför med mallnumren på Hansens sida som jag länkade till.

1 minut sedan skrev Makro:

Ja det bör det göra, jämför med mallnumren på Hansens sida som jag länkade till.

Mycket tack! Det ska jag göra under dagen och kolla med dom så får vi se hur det går.