Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
maboerik

Kapell till flipper

Rekommendera Poster

Hej! Jag går i funderingar på att beställa ett nytt kapell till min flipper 700 och undrar om det finns några rekommendationer på kapellmakare som håller god kvalitet på jobb och humana priser.

Det verkar vara en djungel och söker man lite så hittar man kapellmakare som håller låga priser, men det vore kul med info om bra och dåliga kapellmakare man ska passa sej för.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 timmar sedan skrev maboerik:

Hej! Jag går i funderingar på att beställa ett nytt kapell till min flipper 700 och undrar om det finns några rekommendationer på kapellmakare som håller god kvalitet på jobb och humana priser.

Det verkar vara en djungel och söker man lite så hittar man kapellmakare som håller låga priser, men det vore kul med info om bra och dåliga kapellmakare man ska passa sej för.

Var finns båten? Resvägen för kapellmakaren påverkar priset.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
4 minuter sedan skrev Rascal:

Var finns båten? Resvägen för kapellmakaren påverkar priset.

Båten finns i Luleå! Jag läste att en del kapellmästare har färdiga mallar och sen har jag kvar orginal kapellet till den om de går att använda som mall!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 minut sedan skrev Makro:

Har du mallnummer kan du kolla med Hansen

Det sitter lappar på insidan kapellet, står det där vad det är för mallnummer där?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
3 minuter sedan skrev maboerik:

Det sitter lappar på insidan kapellet, står det där vad det är för mallnummer där?

Ja det bör det göra, jämför med mallnumren på Hansens sida som jag länkade till.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 minut sedan skrev Makro:

Ja det bör det göra, jämför med mallnumren på Hansens sida som jag länkade till.

Mycket tack! Det ska jag göra under dagen och kolla med dom så får vi se hur det går.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
10 minuter sedan skrev Freez:

https://www.henricssonsbatkapell.se/, ska vara bra kvalitét. Kan dock inte uttala mig om prisnivån. Men kvalitét kostar även gällande kapell🙂.

Helt klart så får man det man betalar för.

Jag ska även kolla upp det!

Tack.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...