Samuelcoster 0 Posted August 30, 2022 Har köpt en båt men har ingen aning vad det är för märke eller modell. Vet någon här. ? Share this post Link to post Share on other sites
No_jah 434 Posted August 31, 2022 Det ser ut som en Marieholm Cit-cat. Share this post Link to post Share on other sites
Samuelcoster 0 Posted August 31, 2022 Du har nog rätt. Har Googlat och dom är väldigt lika. Va tror du om årsmodell typ 60 tal. Eller när gjordes den här modellen Share this post Link to post Share on other sites
No_jah 434 Posted August 31, 2022 (edited) Jag vet inte vilken årsmodell du har, men dom tillverkades under sextiotalet såvitt jag vet. Däremot ser inte din vindruta ut som dom brukar, och det brukar sitta ett beslag i fören där du istället har en knap. Bifogar en bild. Edited August 31, 2022 by No_jah Share this post Link to post Share on other sites
Samuelcoster 0 Posted August 31, 2022 1 timme sedan skrev No_jah: Jag vet inte vilken årsmodell du har, men dom tillverkades under sextiotalet såvitt jag vet. Däremot ser inte din vindruta ut som dom brukar, och det brukar sitta ett beslag i fören där du istället har en knap. Bifogar en bild. Okej, tror den har bytts ut nån gång sen den kom från fabriken. Men tack för infon Share this post Link to post Share on other sites