Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
  • 0
anuba

Laddning av MG hänger sig

Fråga

De senaste dagarna har vissa sidor hängt sig när jag skall skriva in och lägga till bilder. Det hjälper inte om jag byter browser, rensar cachen eller kör ikognitoläge.
Är det någon mer som upplever det här?

image.png.889ca40e12848a195c9e689b7e3aac27.png

  • Gilla 2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

6 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Jag har testat med olika webläsare, samma resultat, däremot funkade det i Ipaden...

Men konstigt nog så kommer inlägget ut iallafall, som det gjorde i tråden om asymmetri.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
4 minuter sedan skrev Georg_Ohm:

Jag har testat med olika webläsare, samma resultat, däremot funkade det i Ipaden...

Men konstigt nog så kommer inlägget ut iallafall, som det gjorde i tråden om asymmetri.

 

Lite motsägelsefullt fick jag in det här tråden men när jag skall citera någons inlägg så hänger det. Får se om detta funkar....

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
24 minuter sedan skrev anuba:

Lite motsägelsefullt fick jag in det här tråden men när jag skall citera någons inlägg så hänger det. Får se om detta funkar....

Ja antingen det, eller om man harhaft den aktuella sidan uppe för länge, då låser det sig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Jag har samma iakttagelser. Citeringen slutade funka efter ett tag.

 

Men också en annan sak på en av datorerna (en lite äldre Win7-maskin): När MG är uppe och särskilt efter ett tag så kraschar grafikdrivrutinen ibland. Händer på någon annan sida med liknande reklam (?) också, började i samma veva. Efter att grafiken startat om automatiskt har jag någon sekund på mig att stänga den flik/sida som har MG öppen, och då slutar krascherna. Så det är helt klart bundet till MG.

Inga virus i datorn 😉.

 

Låter som att det är samma sak som problemet tråden handlar om, bara att det oftast inte går så långt att grafiken kraschar.

Redigerad av IngemarE

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Hej.

Tack för informationen.

Skall se hur jag kan återskapa felet så vi kan lösa problematiken. Skall undersöka loggarna efter fel.

Skall även kolla om det kan vara något annonsrelaterat.

 

Har inte noterat detta själv. Har ni mer information så för ni gärna fylla på i tråden.

 

Trevlig helg till er!

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...