ErlingAlbrectsen 0 Posted May 23, 2022 Hej Alle, Er der en af jer, der kan hjælpe mig ved at fortælle, hvad det er for en båd min morfar ejede (i 1970´erne) (se vedhæftede fotos). Jeg er kommet frem til at det ligner en Monark - men hvilken model? Bedste Hilsner Erling Share this post Link to post Share on other sites
Lintott 1,353 Posted May 23, 2022 54 minuter sedan skrev ErlingAlbrectsen: Hej Alle, Er der en af jer, der kan hjælpe mig ved at fortælle, hvad det er for en båd min morfar ejede (i 1970´erne) (se vedhæftede fotos). Jeg er kommet frem til at det ligner en Monark - men hvilken model? Bedste Hilsner Erling Det ser ut som en Monark 690 där någon byggt över sittbrunnen. https://www.sokbat.se/motordatabas/monark/690 1 Share this post Link to post Share on other sites
neptun 10 Posted May 23, 2022 Det är ingen Monark troligen en Finsk båt ev. Capella 1 Share this post Link to post Share on other sites
Makro 907 Posted May 24, 2022 Det ser ut som Karlö 28 Gå in på länken, där finns lite info om båtarna. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites