Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Klockhoff

Biltemavarning: Förvaringsficka 25-758

Rekommendera Poster

Biltema säljet en förvaringsficka, art 25-758, ram med nät till sittbrunnen. Den ser likadan ut som dyrare, ex TREM.

Den här produkten är riktigt usel. Nätet faller samman efter 8-9 månader. Jag reklamerade förra året, delgav deras kundservice om bristen. Jag fick ett nytt ex, som nu ånyo är sönderfallande,den monterades i augusti, båten var under pressening sedan oktober .Inget response vid ny kontakt med deras kundservice, som fortsätter sälja denna värdelösa produkt. Motvarande hållare från Trem höll i 7-8 år. Varning!!

  • Gilla 5

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har samma erfarenhet.
En hel del Biltemaprylar har klara problem med UV-strålning.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
9 timmar sedan skrev Janken:

Jag har samma erfarenhet.
En hel del Biltemaprylar har klara problem med UV-strålning.

Om det bara gällde Biltemaprylar vore livet lättare att leva!!

  • Gilla 2

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
14 timmar sedan skrev Rascal:

Om det bara gällde Biltemaprylar vore livet lättare att leva!!

Jag hade en gång en fru, även hon började falla samman och fick både rynkor och ett besvärligt humör. Kan det ha varit UV-strålningen?😂

  • Gilla 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
4 timmar sedan skrev pseudonym:

Jag hade en gång en fru, även hon började falla samman och fick både rynkor och ett besvärligt humör. Kan det ha varit UV-strålningen?😂

Hittade du henne på Biltema? Om så var fallet - skyll på Biltema. 😉

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 minut sedan skrev Wingan:

Hittade du henne på Biltema? Om så var fallet - skyll på Biltema. 😉

Minns inte riktigt, men jag har kvar ett tillgodokvitto, kan man hänvisa till det och få byta till någon nyare årsmodell?😂

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
14 minuter sedan skrev pseudonym:

Minns inte riktigt, men jag har kvar ett tillgodokvitto, kan man hänvisa till det och få byta till någon nyare årsmodell?😂

Hehe, ja lägg på charmen och prova vetja. Det KAN gå. Jag har märkt att det är lite personbundet hur tillmötesgående de är där bakom disken. Alla är proffsiga, men en del extra trevliga. Du bör kanske invänta tills det står en yngre kvinnlig förmåga där, det är väl en sådan du önskar?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
4 timmar sedan skrev Wingan:

Hehe, ja lägg på charmen och prova vetja. Det KAN gå. Jag har märkt att det är lite personbundet hur tillmötesgående de är där bakom disken. Alla är proffsiga, men en del extra trevliga. Du bör kanske invänta tills det står en yngre kvinnlig förmåga där, det är väl en sådan du önskar?

Ja man vill ju inte ha nån desperat där bästföredatumet redan är passerat.

  • Haha 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2022-05-25 vid 20:12 skrev Rascal:

Om det bara gällde Biltemaprylar vore livet lättare att leva!!

Jojo! Gäller såklart alla lågprisprodukter! En nätficka för en hundring eller en nätficka för 250 spänn som ser exakt likadana ut. Någon skillnad är det förstås.
Jag köpte Biltemas solcellsventilator en gång. Den var helt OK men batteriet som skulle kicka in när solen gått ner var undermåligt. Jag köpte ett nytt batteri och var jättenöjd i många år med ventilatorn.
Det är dock inte en regel ristad i sten att dyrare är bättre.
Köpte en dyr solcellsventilator förra våren på Hjertmans. Den levde rövare så att den inte gick att använda. (Obalanserad) Tog tillbaks den till Hjertmans, fick en ny....som förde samma jäkla oväsen. En riktigt kass ventilator för en tusenlapp :(  Bajs!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...