Gå till innehåll
torsdag 28 mars 2024
Mewsen

Bordsben med pall

Rekommendera Poster

Hej! Är på jakt efter ett bordsben med inbyggd pall. Jag har sett att Marex båtar har dessa och inser att det skulle vara extremt smart. Hade en liten tanke på att bygga det själv först, men vill kolla om det finns att köpa. Någon som vet?F7C1A582-7AE9-4E06-AFC6-A965CFCF6B0B.thumb.jpeg.7c23bcf62e098da9d1933ddeac4e81ef.jpeg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
31 minuter sedan skrev Mewsen:

Hej! Är på jakt efter ett bordsben med inbyggd pall. Jag har sett att Marex båtar har dessa och inser att det skulle vara extremt smart. Hade en liten tanke på att bygga det själv först, men vill kolla om det finns att köpa. Någon som vet?F7C1A582-7AE9-4E06-AFC6-A965CFCF6B0B.thumb.jpeg.7c23bcf62e098da9d1933ddeac4e81ef.jpeg

Haha, jag sitter och kollar på videon stillbilden är från just nu.
Tyvärr har jag inget svar på din fråga. :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Du kan ju prova att höra av dig till Marex, de säljer den säkert som reservdel eller extra tillbehör. 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 4/10/2022 at 12:37 PM, hallonBoat said:

Du kan ju prova att höra av dig till Marex, de säljer den säkert som reservdel eller extra tillbehör. 

Absolut! Var också nyfiken på om det fanns någon liknande lösning. 
Tycker att Marex lyckas komma på en hel del smarta saker. Jag gillar verkligen deras inbyggda gardin-kapell. Otroligt smart och smidigt. 
Låter mer som om jag vill köpa en Marex. Lite för dyrt bara. Jag får nöja mig med bordsbenet med pall. :) 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...