Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Seawolf

Gratis bok om sjölivet förr....

Rekommendera Poster

Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
59 minuter sedan skrev Brunnsviken:

Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂

Jag har bedömt det som för mycket plockande med att trycka häften och distribuera dem. Den som vill kan ju skriva ut den själv.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
1 timme sedan skrev Brunnsviken:

Tack för arbetet! Om jag läser den kommer jag att swisha också. Jag skulle vara beredd att betala för att få den här utskrivet som nåt litet häfte för att göra det enklare att läsa. En idé till dig Seawolf 🙂

Kollade och öppnade PDF;en på min dator. Därifrån är det ganska enkelt att skriva ut själv. 97 sidor och en del svart färg. Gör man det själv är det ju för eget behov och ställer nog inte till några problem för någon.

Fast jag läser nog på datorskärmen 

Tack Seawolf

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja, tack @Seawolf. Jag konverterade PDFen till EPUB så jag kunde få mörk bakgrund när jag läser på paddan. Det är den första skönlitteratur jag läst och uppskattat på länge, av olika anledningar.  Swishar dig ett bidrag inom kort

Redigerad av Brunnsviken
  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag läst boken och den får 3 av 5 ankare. Kul att läsa om sjölivet förr, men jag trodde med tanke på titeln och Sternvalls CV att den skulle handla om hans äventyr i Kina också. Men plötsligt var han hemma i Stockholm igen och allt avslutas med ett litet "finis!". Något av ett antiklimax, men fram tills dess var det underhållande!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...