Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
  • 0
zorigo

Ändra titel i efterhand då mer information tillkommit

Fråga

Hej! Jag har en tråd om felsökning av motorproblem där mer information tillkommit. Skulle därför vilja redigera titeln så den blir mer rättvisande. Går det göra? Eller kan någon moderator hjälpa mig med det?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

3 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0
2021-10-10 vid 13:48 skrev zorigo:

Hej! Jag har en tråd om felsökning av motorproblem där mer information tillkommit. Skulle därför vilja redigera titeln så den blir mer rättvisande. Går det göra? Eller kan någon moderator hjälpa mig med det?

Det är något som vi får ändra på i så fall.

PM till @stavhammar eller @siteadmin med förslag/önskan om titel.

 

//stavhammar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
1 timme sedan skrev zorigo:

Hej! Jag har en tråd om felsökning av motorproblem där mer information tillkommit. Skulle därför vilja redigera titeln så den blir mer rättvisande. Går det göra? Eller kan någon moderator hjälpa mig med det?

Tror inte det går, i alla fall inte när tråden fått svar. Och det är egentligen bra, kan vara förvirrande om en tråd man svarat i plötsligt heter något annat.

Men SÅ fel tycker jag inte titeln är 😉

 

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
1 timme sedan skrev stavhammar:

Det är något som vi får ändra på i så fall.

PM till @stavhammar eller @siteadmin med förslag/önskan om titel.

 

//stavhammar

Hej,

 

Tack för info. Nu är det inte längre aktuellt i den specifika tråden, men jag vet inte om det är något man vill införa funktionalitet för, eller skriva ut lite tydligare någonstans vilka man kan kontakta under vilka omständigheter? Jag hittade i alla fall inte den infon när jag skrev tråden.

 

Sen har IngemarE rätt i att det kanske kan förvirra de som redan skrivit i den om tråden plötsligt har ett annat namn, så det kanske stjälper mer än det hjälper.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...