Gå till innehåll
fredag 29 mars 2024
Gäst rookie

färg till vator

Rekommendera Poster

Gäst rookie

Hej, har stött på ett litet problem, det är så att jag fått tagit hand om en gammal Vator, och nu är detså att det är en ful citron gul färg målad ovanför vattenlinjen på utsidan av båten om ni fattar. Men jag vill ju att den ska vara som den lite [ORANGE]varmgula alt orangegul[/ORANGE] istället men det verkar som om det är stört omöjligt att få tag i en annan gul båtfärg än en citrongul, då undrar jag om ni vet om det finns nån båtbutik som blandar färger efter önskemål.. eller möjligtvis vart man kan köpa varmgul/orangegul båtfärg.. altså inte bottenfärg utan färgen ovanför vattenlinjen

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
On 7/20/2005 at 5:24 PM, Guest rookie said:

Hej, har stött på ett litet problem, det är så att jag fått tagit hand om en gammal Vator, och nu är detså att det är en ful citron gul färg målad ovanför vattenlinjen på utsidan av båten om ni fattar. Men jag vill ju att den ska vara som den lite [ORANGE]varmgula alt orangegul[/ORANGE] istället men det verkar som om det är stört omöjligt att få tag i en annan gul båtfärg än en citrongul, då undrar jag om ni vet om det finns nån båtbutik som blandar färger efter önskemål.. eller möjligtvis vart man kan köpa varmgul/orangegul båtfärg.. altså inte bottenfärg utan färgen ovanför vattenlinjen

Jag undrar samma sak????

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2020-06-22 vid 13:37 skrev Allanxx:

Jag undrar samma sak????

RAL 1007 är färgkoden

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...