GÄ till innehÄll
torsdag 28 mars 2024
Matiasl

Uppgradera till Ryds DC 23, eller?đŸš€đŸ’Š

Rekommendera Poster

Postad (redigerade)

Hej,

 

Har Àgt en Ryds 510 GTS sen början pÄ Juni och har redan börjat snegla pÄ en större med övernattningsmöjligheter. Har blivit ganska förtjust i en Ryds DC 23. Har frÄgat runt lite och verkar vara tvÄ lÀger.

 

 - Vill Äka bekvÀmt för dagsturer och ibland fiske men Àven kunna ligga ute med sambo och en spÀdis nÄn helg hÀr och dÀr. 

 

Rent spontant sÄ kanske den Àr lite för liten, men vill samtidigt vill jag inte att det skall sticka upp för mycket i pris. Kanske om nÄgra Är dÄ jag har laddat pÄ hjÀrnan med mer erfarenhet och inser att det inte bara Àr en förÀlskelsefas vi befinner oss i  :) 

 

Har du erfarenheter av en Ryds DC 23? Andra modeller i samma prisklass? Tips? 

 

För övrigt sĂ„ Ă€r den lille vĂ€ldigt enkel. Inga problem alls Ă€n sĂ„ lĂ€nge. Hon sover mestadels. Ibland vaknar hon och skrattar innan det Ă€r dags att nana igen. SĂ„ rent spontant sĂ„ tror jag inte att en Ryds 23 DC skulle vara för liten för att ”sova”. Men vad vet jag? 
 

Trevlig vecka och alla tankar samt tips mottages mer Àn gÀrna.


 

 

Redigerad av Matiasl

Dela detta inlÀgg


LÀnk till inlÀgg
Dela pÄ andra webbplatser

Kör en Ryds 23:a frĂ„n 2011 och Ă€r grymt nöjd. Gjorde resan frĂ„n Ryds 568 för nĂ„gra Ă„r sedan. Sedan vill man ju alltid ha en större bĂ„t😀 men men..
 

Inga problem att sova tvÄ vuxna och ett litet barn. NÀr hon blir större kan ni bÀdda soldynan i aktersoffan.

 

NĂ„gra tips:

Om du har plÄnbok vÀlj en Ärsmodell 2010 och framÄt som har den nya instrumenteringen mm.

Extra badplattformen Àr guld vÀrd.

SolbÀdden vill man ha, köp till om den inte finns med bÄten.

Dela detta inlÀgg


LÀnk till inlÀgg
Dela pÄ andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du mÄste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto pÄ maringuiden.se. Det Àr lÀtt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem pÄ maringuiden.se? Logga in hÀr.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...