Stjern 0 Posted May 23, 2021 Hej, Någon som har ett Garmin BlueChart Classic till en Garmin 172C för Stockholm/Mälaren? Finns ett kort för Strömstad, Vänern (MEU470S JUL.05) för byte om så önskas Share this post Link to post Share on other sites
1stPeregrine 59 Posted May 23, 2021 Hej, jag har detta om det är intressant. Share this post Link to post Share on other sites
Stjern 0 Posted May 23, 2021 Ok, stämmer denna graf för ditt kort ? Kostar? Share this post Link to post Share on other sites
1stPeregrine 59 Posted May 23, 2021 Det området heter046R och borde vara det här enligt bild. Share this post Link to post Share on other sites
pierrelausten 0 Posted June 20, 2021 Hej, har du kvar ditt MEU470S kort stjern? jag har kortet du efterfrågar att byta med om det fortfarande är intressant? (Det övre) det under Passar inte min Garmin 2010c fick jag lära mig den hårda vägen (g2) Share this post Link to post Share on other sites
Rodpekan 0 Posted July 20, 2021 2021-05-23 vid 15:51 skrev 1stPeregrine: Hej, jag har detta om det är intressant. Hej. Om du inte fått detta sålt då är jag intresserad. 😊 Share this post Link to post Share on other sites
1stPeregrine 59 Posted July 20, 2021 17 minuter sedan skrev Rodpekan: Hej. Om du inte fått detta sålt då är jag intresserad. 😊 Tyvärr sålt Share this post Link to post Share on other sites
Jas69 0 Posted May 11 Hej, Hoppar in i en gammal tråd då jag har samma ämne... Jag letar efter ett kort för västkusten som innehåller hela Bohuslän, har ett kort för ostkusten, skåne till Stockholm som jag kan byta med. Share this post Link to post Share on other sites