Gå till innehåll
tisdag 19 mars 2024
  • 0
kossor

Vart är alla min inlägg

Fråga

Postad (redigerade)

Ser med bestörtning att alla mina inlägg är borta, vart tog de vägen??

När jag går in på min sida har tidigare alla inlägg gått att finna och legat där, nu är sidan blank. Är de borta för evigt ?? Tråkigt om det skulle vara så. Min egen renoveringstråd om Nimbusen går ej heller att söka fram. Stavhammar   hur har detta gått till? Går det att åtgärda?

Redigerad av kossor

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

4 svar till denna fråga

Rekommendera Poster

  • 0

Det är fel på MG sedan igår morse. Går inte att söka eller se senaste inläggen heller. Även min egna sida är blank. Se tråden nedan, fortsätt gärna där:

 

Dessvärre lyser webmaster också med sin frånvaro, lika mycket som funktionaliteten. Kanske skulle maila VD:n för Maringuiden Norden AB istället. Fast med tanke på företagets knackiga ekonomin kanske de lagt ner supporten ?

 

Jag börjar ärligt talat f.ö. bli rätt trött på alla skumma saker och fel på MG som kommer allt oftare, vilket sedan länge tyder på att de inte har grepp om sajten. Säkert är väl det nya felet Googles också....

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0

Verkar som att Stavhammar ensam sköter sajten. Han kan knappast ha jour 24/7. Han har väl ledigt som många andra i veckosluten. Blir väl fixat i veckan antar jag...

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
Postad (redigerade)
2 timmar sedan skrev Faderullan:

Verkar som att Stavhammar ensam sköter sajten. Han kan knappast ha jour 24/7. Han har väl ledigt som många andra i veckosluten. Blir väl fixat i veckan antar jag...

Nja, MG drivs av Maringuiden Nordic AB. Alltså ett kommersiellt företag, det är ingen ideell verksamhet som någon gör enbart för att det är roligt:

 

Maringuiden Nordic AB

Org nr. 556864-7530
Varlabergsvägen 16
434 91 Kungsbacka
Tel. 031-932600

 

Visst kan man vara ledig även om det är ett företag. Men då man har en verksamhet som bygger på användaraktiviteter 24/7 måste det finnas backup/jour. I synnerhet som detta (=vi) är en inkomstkälla för MG och om något kraschar. Nu är det flera dagar sedan, dessutom.

 

Men jag funderar också på vad de använder intäkterna från sajten till. Intressant att man gör nästan dubbelt så stor förlust som omsättningen är, år efter år. Torde knappast vara enbart sajtkostnader eller Stavhammars konslutarvode: https://www.merinfo.se/foretag/Maringuiden-Nordic-AB-5568647530/2k3ffxm-lr60

(P.g.a felet på MG går det inte att ladda upp nyckeltalsbilden som bild, och länken går inte bädda in heller)

 

Kanske skulle maila Dick Jexby (som driver MG) och fråga. Fast det har jag i och för sig inte ett dugg med att göra....eller

Redigerad av IngemarE

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 0
2 timmar sedan skrev IngemarE:

Intressant att man gör nästan dubbelt så stor förlust som omsättningen är, år efter år.

Maringuiden Nordic AB är dotterbolag i en koncern, Evestor AB är moderbolag. Kan vara svårt dra slutsatser om ekonomin i ett dotterbolag utan att också kika på annat i koncernen. 

  • Gilla 1

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...