Offgrid 0 Posted February 2, 2021 Hej forumet, jag är på jakt efter en flottör till min solex 44phn, är det månne så att ngn har ett par för avyttring? Mvh O G Share this post Link to post Share on other sites
Rollen 421 Posted February 20, 2021 Behöver du fortfarande flottör? Jag hittade ett par i mina gömmor. Share this post Link to post Share on other sites
Offgrid 0 Posted February 20, 2021 Fantastiskt! Absolut i behov av flottör, var finns du och del och vad vill du ha för prylarna? Share this post Link to post Share on other sites
Rollen 421 Posted February 20, 2021 Jag bor i Stockholm. En hundring. Share this post Link to post Share on other sites
Offgrid 0 Posted February 20, 2021 Jag finns också i Stockholm. Kan hämta närsom, du kan nå mig på mail. martintornros51@gmail.com Share this post Link to post Share on other sites
Rollen 421 Posted February 21, 2021 Har du axeln till flottören? Share this post Link to post Share on other sites
Offgrid 0 Posted February 21, 2021 Japp, har axel. Bara plasten som gått i bitar. Share this post Link to post Share on other sites